Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hej på er alla!, Hälsning till alla omtänksamma människor....
          Annica J
          Inlägg 16-03-2008, 09:17
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 159
          Medlem nr: 13 211

[font="Comic Sans MS"][/font]

Hejsan på er alla! rolleyes.gif

Annica här efter ett LÅNGT avbrott. Har försökt svara på personligt mail men vet ej om de kommit fram? Jag vill tacka för att ni fortfarande har mig i era tankar...Ja, ni som kanske inte varit med så är detta Annica med enormt mycket last.(Ja, enl. mig själv i alla fall).
          I oktober/november drabades jag av hemska smärtor i rygg och ben och mitt vänsterben slutade att fungera som det skulle och jag har nu förlorat mycket styrka och känsel pga ett diskbråck. Har fått äta morfinliknande tabletter och har varit väldigt "down". Har försökt ta en dag i sänder och börjar nu komma tillbaka till vardagen.

MYCKET är fortfarande kämpigt men jag försöker så gott jag kan och jag har verkligen inte glömt er alla och de varma ord jag fick från er...

MÅNGA MÅNGA kramar från mig till er! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-06-2025, 06:04

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon