Medlem
Antal inlägg: 6 103
Medlem nr: 26
Här är jag när jag ägnar mig åt det jag gillar mest - alltså löpning. Hoppas jag är ursäktad att jag ser svettig och skitig ut för jag har sprungit 21 km terränglöpning när kortet togs. 1 mil hade jag kvar innan jag var i mål.
Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552
Hur jag ser ut kan man hitta om man klickar på "Ophelia" och därefter går in på "Personlig information" och väljer något av albumen. Har ingen aning om hur jag kopierar över den bilden till hit.
Hur jag ser ut kan man hitta om man klickar på "Ophelia" och därefter går in på "Personlig information" och väljer något av albumen. Har ingen aning om hur jag kopierar över den bilden till hit.
Hoppas att du har den bilden på din dator. och när du skriver för att lägga in ett inlägg, så finns det grå knappar lite under den rutan du skriver i. Om du klickar på knappen "bläddra" så kommer upp dina sparade bilder på datorn. Där kan du välja sen är det bara att klicka på den gröna "ladda upp" knappen bredvid. Då infogas din bild. Och sen skickar du in ditt inlägg som har en foto på dig. Försök med det!
Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552
Tyvärr har jag inte bilden kvar i datorn efter ett haveri men den går som sagt att hitta under personlig info om nu någon händelsevis är intresserad och absolut måste kika på hur jag kan tänkas se ut
Medlem
Antal inlägg: 2 565
Medlem nr: 6 734
CITAT
Första från vänster! Säg inte att jag har fel.
Jo, rahmat2, du har fel. Förmodligen förstod du direkt att det är jag i mitten. De två andra är mina barnbarn. Hunden, en samojed, som tyvärr dog för tre år sedan.