Sidor: 1, 2, 3, 4
anneli85
[attachment=15180:Innlägg_...ring_087.jpg][attachment=15182:Innlägg_...ring_099.
jpg][attachment=15180:Innlägg_...ring_087.jpgDet var väl ändå ett tag sen vi hade tråden där vi visade bilder på oss själva. Jag är iallafall nyfiken och se igen hur ni ser ut.
Sen tycker jag det är väldigt roligt att lägga upp bilder eftersom jag äntligen blivit så datavan så det fungerar skapligt.
Här kommer ja

Opps den sista bilden skulle inte med, där är jag lite på lyset, jag var visst inte så datavan....
storm
Jag hakar väl på jag med
anneli85
Hej hej Grå, kul o ses. Vad vacker du är.

Hej på dig med Storm, också en vacker kvinna
Grå
CITAT (anneli85 @ 17-03-2008, 20:46) *
Hej hej Grå, kul o ses. Vad vacker du är.

blush.gif

detsamma
Pirum
Ok, nu har jag väl vaknat på fel sida, men det vore väldigt kul med en bildtråd där vi INTE bedömde varandras utseende...det får mig att känna en ovilja, och osäkerhet, vad gäller att posta en bild på mig själv.
Men visst var en del bilder fina, jag tycker om naturen som bakgrund exempelvis.
henriks
jag tycker också att grå är vacker! ;-)

själv är jag inte allt för välrakad på bilden, men sån ser jag ut!
[attachment=15191:HS_mini.jpg]
anneli85
CITAT (Pirum @ 17-03-2008, 21:01) *
Ok, nu har jag väl vaknat på fel sida, men det vore väldigt kul med en bildtråd där vi INTE bedömde varandras utseende...det får mig att känna en ovilja, och osäkerhet, vad gäller att posta en bild på mig själv.
Men visst var en del bilder fina, jag tycker om naturen som bakgrund exempelvis.

Inget illa menat men jag tycker Grå är vacker och det måste jag väl få tala om, eller?
Det handlar inte om att bedöma varandras utseende, så du får gärna posta en bild på dig själv. Min mening med tråden var att se hur ni Odla meddlemmar ser ut.

Förresten, hej Henriks, kul att du är med.
ingrid fuxwall

Håller med dig och för att det ska bli lite balans sätter jag in en bild på mig, även om jag är uppklädd så syns det ju tydligt att det är frågan om en gammal tant på vift och ger säkert alla andra lite mer självförtroende efter denna kavalkad av vackra människor
Pirum
CITAT (anneli85 @ 17-03-2008, 21:08) *
Inget illa menat men jag tycker Grå är vacker och det måste jag väl få tala om, eller?
Jovisst, men det hade varit ännu bättre om du hade sagt det till henne i ett PM, exempelvis.

CITAT
Det handlar inte om att bedöma varandras utseende, så du får gärna posta en bild på dig själv.
Jag kommer inte att posta min bild på ett tag än, jag är med på Facebook, det är illa nog smile.gif

CITAT
Min mening med tråden var att se hur ni Odla meddlemmar ser ut.

Jag förstår det, men tror att det då är kontraproduktivt om en massa vackra människor glatt visar foton och berömmer varandra, det kommer att få en del att dra sig från att visa bilder på sig själva.

Men, jag ska försöka att inte "förstöra" tråden mer... wink.gif (Jag har ju snutit ut näsan, eller var det hjärnan, och är lite butter av mig idag)

Tillägg, igen : jag tycker att tanken med en bildtråd på användarna är en superbra idé.
anneli85
CITAT (ingrid fuxwall @ 17-03-2008, 21:11) *
Håller med dig och för att det ska bli lite balans sätter jag in en bild på mig, även om jag är uppklädd så syns det ju tydligt att det är frågan om en gammal tant på vift och ger säkert alla andra lite mer självförtroende efter denna kavalkad av vackra människor

Hej Ingrid, kul o se dig med, synd bara att du också upplevde tråden fel, men tyvärr är det så att vackra människor ofta får fan för deras utseende, glöm ej att det är nått man föds med.

CITAT (Pirum @ 17-03-2008, 21:13) *
Jovisst, men det hade varit ännu bättre om du hade sagt det till henne i ett PM, exempelvis.

Jag kommer inte att posta min bild på ett tag än, jag är med på Facebook, det är illa nog smile.gif
Jag förstår det, men tror att det då är kontraproduktivt om en massa vackra människor glatt visar foton och berömmer varandra, det kommer att få en del att dra sig från att visa bilder på sig själva.

Men, jag ska försöka att inte "förstöra" tråden mer... wink.gif (Jag har ju snutit ut näsan, eller var det hjärnan, och är lite butter av mig idag)

Nej tycker inte det, borde väl värma fler att höra att kvinnor kan säga positiva saker till varandra. Tar du så illa upp över att andra människor är vackra, så borde du kanske ta dig en funderare.
Grå
Ännu en bild på den VACKRE Henriks med sällskap av puddingen Alfons Maximus smile.gif

[attachment=15199:Henrik_Affe.JPG]
rahmat2

Håller med dig fullständigt! tummenupp.gif
bear
Okej då, visserligen inte nytagen men här har ni mig för ett drygt halvt sekel sedan

Grå
*rotar genast igenom datorn för att se om jag har någon riktig fulbild på mig själv som jag kan visa upp istället*

Vad sägs om den här?

[attachment=15205:VanjaFanny.jpg]

Säg nu för Guds skull att "Jaa, fy farao vad ful du är, men hunden är söt iallafall" så att det blir lugnt i denna tråd!

CITAT (bear @ 17-03-2008, 21:32) *
här har ni mig för ett drygt halvt sekel sedan

ååååååååh.... wub.gif
Alexander-VG-zon3
så här ser jag ut ,, bild tagen i botan i göteborg den 21feb 08

[attachment=15206:botaniska_115.JPG]
Aqvakul
[attachment=15207:segelflyg.jpg]
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 17-03-2008, 21:44) *

gulligt kort ,, du ser ut att ha skoj på bilden wub.gif
Magdis

Jag är övertygad om, att om du sätter ut en bild på dig själv så kommer du oxå få beröm. tummenupp.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Grå @ 17-03-2008, 21:38) *
*rotar genast igenom datorn för att se om jag har någon riktig fulbild på mig själv som jag kan visa upp istället*
Vad sägs om den här?

[attachment=15205:VanjaFanny.jpg]
Säg nu för Guds skull att "Jaa, fy farao vad ful du är, men hunden är söt iallafall" så att det blir lugnt i denna tråd!
ååååååååh.... wub.gif

Vad är det för hund - fin är den i alla fall
Aqvakul
CITAT (flaxss @ 17-03-2008, 21:46) *
gulligt kort ,, du ser ut att ha skoj på bilden wub.gif

helt rätt, det här var inte den dan jag störtade..... naughty.gif
anneli85
Hej alla godingar
ingrid fuxwall
CITAT (bear @ 17-03-2008, 21:32) *
Okej då, visserligen inte nytagen men här har ni mig för ett drygt halvt sekel sedan

Då var du fin och det är ju huvudsaken - att det inte fanns några fel på den nyfödde
Grå

VA??!! Men det är ju sådär jag föreställer mig att Gammelbjörn ser ut.
HAR DU SNOTT GAMMELBJÖRN???
ingrid fuxwall
CITAT (flaxss @ 17-03-2008, 21:41) *
så här ser jag ut ,, bild tagen i botan i göteborg den 21feb 08

[attachment=15206:botaniska_115.JPG]

Du är fin men på tok för mager, min åsikt - tjocka tant

Vad gör du på bilden - berätta gärna
Anma
Här är jag!

mee.jpg

Jaaa, jag har lekt lite med bilden...

ingrid fuxwall
CITAT (Anma @ 17-03-2008, 21:56) *
Här är jag!

mee.jpg

Tycker du ser charmig ut
Magdis
ingrid fuxwall; vaddå tjock? Var någonstans? Jag ser bara en bild av en smal finklädd kvinna. Antingen har du tagit fel bild eller så har du helt fel uppfattning om dig själv, du är inte tjock! Snygg bild. tummenupp.gif

Anma; den där var häftig! rotfl.gif

Jag försökte ta en ny bild på mig själv nyss men den blev inte bra. Blev lite sugen att sätta in en vansinnig bild på mig upp å ner som en fladdermus men den har jag haft förr. Tar denna istället:

glasögon.jpg

Alexander-VG-zon3
CITAT (ingrid fuxwall @ 17-03-2008, 21:55) *
Du är fin men på tok för mager, min åsikt - tjocka tant

fast när kläderna är av är det andra bullar med fettet ,, har man S och XS på sig för att det ska vara tajt så blir ju kroppen tajtare än normalt . även då jag har varit både magrare och ''tjockare'' så lever man än och det är det viktigaste eller hur ??

Jag tycker jag ändå är normalviktig för åldern, med tanke på hur unga tjejer men också även killar ser ut där man ser vartenda ben .
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 17-03-2008, 21:50) *
helt rätt, det här var inte den dan jag störtade..... naughty.gif

nehä kan inte tro att du har störtat någon gång . flirting.gif

Eva-Helene
Ååkej, jag fixar väl så det blir liite balans här...
[attachment=15212:Bild_006.jpg]
Varken uppklädd eller nedbantad.
Netha
Har bild i min profil.
anneli85
CITAT (Netha @ 17-03-2008, 22:16) *
Har bild i min profil.

Kan du inte lägga in den, det är kul o ha alla på samma ställe.

Hej alla nya puddingar förresten.
Netha
....
Lilla Birka
Den bilden togs inte igår, kan jag säga..
Aqvakul
CITAT (Lilla Birka @ 17-03-2008, 23:12) *
Den bilden togs inte igår, kan jag säga.....[attachment=15227:skanna0003.jpg]

men 1953....
zissi
[attachment=15224:förminsk...o_zimbha.JPG] den här ställningen intar jag direkt efter jobbet o några timmar framåt sweatingbullets.gif whist.gif sleep.gif o sen d010.gif ................................................................................
...............................................a0a.gif a0a.gif
Wilmer
Vilket mysigt täcke du har shy.gif
aanderss
CITAT (Aqvakul @ 17-03-2008, 23:23) *
men 1953....

inte hehehe
Wilmer

mig o kuse.jpg

Inte lätt att hitta en bild på sig... Här är en, men något år gamal.. Eller två.. Jag är inte heller uppklädd happy.gif

PS. Det är jag som är överst.
netaave
CITAT (Anma @ 17-03-2008, 21:56) *
Här är jag!

mee.jpg

Snygg vy över Öregrund iaf biggrin.gif
zissi
Lite olika storlekar på våre gosedjur du Wilmer wub.gif

Tur att du skrev vem som var vem av er duh.gif confused.gif annars hade det säkert blivit missförstånd shy.gif rotfl.gif

smiley_small_hug.gif
Farbror Blå
Oj så mycket fina bilder på er, vad ni bjuder på er själva då!

Känner lite som Pirum att man blir blyg i såna här sammanhang, men, men.. får välan bidra med en gammal godingbild då...
[attachment=15233:punk.jpg]

Lite utklädd bara, lekte punkare med ett gäng..
Leia
CITAT (netaave @ 18-03-2008, 00:25) *
Snygg vy över Öregrund iaf biggrin.gif

Jag såg också Öregrund i bakgrunden! biggrin.gif

Och sitter jag och systerdottern och pussas med vargar på Kolmården
Farbror Blå
Så Princess Leia har inte Han Solo med sej?=)

söta ni va? laugh.gif
Leia
CITAT (Farbror Blå @ 18-03-2008, 08:02) *
Kommer Princess Leia med nån bild på sej då? laugh.gif

Den kom precis innan du skrev biggrin.gif

Fast du hade kanske tänkt en mer lättklädd bild på princessan.... Den kommer här: biggrin.gif
Farbror Blå
Tja, kanske var det jag mindes.. visst var det du som spelade? wink.gif
såg ju Chewbacca med dej å dottern där;)
Leia
CITAT (Farbror Blå @ 18-03-2008, 08:10) *
Tja, kanske var det jag mindes.. visst var det du som spelade? wink.gif
såg ju Chewbacca med dej å dottern där;)

Japp visst är det jag som spelar med i Starwars! rolleyes.gif Stämmer bra det!
Farbror Blå
Ja, men då hade jag ju fattat rätt hehe

lägger in en bild till på mej då, kanske inte alla vet, men jag spelade Yoghurt, eller Yoda eller va han hette...[attachment=15234:farbror.JPG]
Ciczi
Okejdå här kommer en Ciczi

malin72
eftersom att jag startade upp den första tråden där vi visade oss och den blev på över 60 sidor giggle.gif så visar jag väl mig nu med (fast jag finns i profilen)
[attachment=15235:jag3.jpg] med röda ögon för inte har jag fattat mig på det där med att fixa till det inte slap.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon