Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min kaotiska trädgård..., Hur får man ordning i röran...
          cherox
          Inlägg 12-08-2003, 21:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8
          Medlem nr: 1 901

Hej på er... sitter och skissar och funderar hur jag någonsin ska kunna få den där drömträdgården som jag önskar mig... Hur gör man??

Är verkligen nybörjare på området och behöver alla tips, finns det några bra böcker om blommor och trädgårdar?

Ni kan ju ta er en liten titt på hur det ser ut i mitt album... Har ett trädgårdsland, där det visserligen frodas både smultron, jorgubbar och morötter men det känns inte riktigt som jag har fått till det... wink.gif

I ena blombänken har min förgätmigej tagit över, funderar på att göra en "kulle" någonstans i trädgården där den för växa fritt för sig själv... vad tros om det? Eller kan man kombinera detta "ogräs" med andra blommor utan att de tar över? unsure.gif

Sen har jag en bänk runt mitt solur där jag planerar att ha lupiner, växer där nu fyra stycken lupiner som jag drev upp inne i våras( plus att där växer solrosor och ringblommor), de har blivit riktigt stora, men finns det några andra blommor som jag kanska kan kombinera med dessa? Riddarsporre? Eller kan det bli bra med bara lupiner? Dom blommar ju ut så fort och blir fula... sad.gif

Alla dess frågor.... hur har ni gjort för att hitta era lösningar?

Hoppas någon har några råd.... wub.gif

--------------------
          Carpe Diem - Fånga dagen... innan någon annan gör det

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 13:52

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon