CITAT (Grå @ 10-04-2008, 18:51)

Ursäka att jag lägger mig i, men jag undrar lite vad det är i den här tråden som är speciellt "svenskt" som man möjligen skulle kunna förakta? Ingenting hoppas jag, för isåfall vill inte jag vara svensk längre.
Jag tycker rahmat klär av er på ett lysande sätt, det hade varit förträffligt om ni hade sett det själva också.
Ursäkta en blind höna, kollade i morse och jag hade fortfarande kläderna på. Hänvisar du till någon känd saga eller ?
Jag tror definitivt inte att Ramath är den han utger sig för att vara. Och tanken är fri och behöver ju inte alls överennsstämma med verkligheten.
Jag har redan fått tillmälen som
översittares stödtrupper osv av ramath, så jag känner inte alls för att vara finkänslig och hålla inne med vad jag tror. Ingen normal människa som häver ur sig sådana saker och annat som är värre, tex
kalla vänliga människor för högerestremister, kan väl
kräva att bli hövligt bemött. Man ska inte ens en gång f
örvänta sig att bli hövligt bemött.
Många gör det ändå eller åtmisntone i högre grad än han förtjänar.
Just din kommentar att han klär av oss på ett lysande sätt får mig ännu mera övertygad om att någon driver med oss. Detta är vad jag tror och andra får tro vad dom vill.
När man ena stunden skriver perfekt svenska som tyder på en högskoleutbildad person för att senare inte förstå ordens innebörd, inte köra vanliga svenska grammatiska språkfel utan riktigt omkastad ordföljd och många stavfel. Jag har som sagt flera dyslektiker i familjen så jag har sett ungefär vad ett stavningprogram kan och inte kan hjälpa till med.
Inget ordebehandlingsprogram skulle kunna hjälpa upp den andra till den första nivån. Därför tror jag att det är två personer eller möjligen en smart person som förställer sig.
Ja, det är nog en
smart person som
försöker klä av oss på ett alldeles lysande sätt.
För övrigt har jag sett signaturen Ramath på andra internetsidor, kommer bara inte ihåg var. Men minnet kanske klarnar. Kommer i alla fall ihåg att jag blev förvånad, av vilken anledning håller jag för mig själv.
Nej någon skämta mig aprilo, som servitören i en viss Disneysaga sa.
Jag hoppas verkligen att signaturen bakom ramath inte tar illa upp för att jag kallar honom smart.