| |
|
  |
Forumtroll |
|
|
|
rahmat2
|
06-05-2008, 21:54
|
Gäster

|
CITAT (Bettson @ 06-05-2008, 22:34)  OK då jag var för farao över till Irak och grillade marinerade och omarinerade barn då. Var det något speciellt datum då denna förbrytelse ägde rum under min hand så får jag väl för helvete erkänna det också...........för du ger dig aldrig och har alltid rätt Ramath.
Men du får ta ett datum för denna förbrytelse inom de närmaste två månaderna för innan dess har jag inte haft ett pass uttaget på länge. Annars håller inte din sk beviskedja. Du skulle ju idag återkomma med bevis för dess mina handlingar i Irak... jag har inte sett några.
Jag är en misstänksam sadist, krigsförbrytare, mördare och annat som du kallat mig och jag förtjänar vad jag får.
Undrar hur många som tror på dina galenskaper, vad i helvete vill du egentligen (ursäkta nu alla att jag svär i skrift men nu känner jag verkligen att det är befogat att svära).
Någonstans måste det väl ändå finnas en gräns för galenskaperna. 1)Du har agerat för en borgerlig gruppering igår kväll, vilket kopplade dig till dem. 2) Din misstänksamhetskampanj var exakt likadant som gjordes i Irak. USA (och de borgerliga i Sverige) sa sig ha hittat olika farliga vapen i Irak. hans Blix sa det är felaktigt. Och det säger han än idag. I tre år grillades barn innan Saddam dödades. Du har haft två kopplingar igår kväll till ämnet(kriget i Irak).
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:02
|

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

|
Jag sitter på händerna!
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:02
|
Medlem
Antal inlägg: 2 745
Medlem nr: 882

|
Du ser väl själv vem, förstår du logiken för jag gör det inte.
Men jag fortsätter träna............. är inte arg, ska inte svara, kan vara cool...............kanske nästa århundrade eller så.
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:03
|

Medlem
Antal inlägg: 4 111
Medlem nr: 5 006

|
Jag kanske är lite trög men jag fattar inte dessa konstiga kopplingar. Jag har läst men får ändå inte ihop det. Så här känner jag mig just nu
--------------------
Irene sår och odlar i zon 3
|
|
|
|
|
|
|
rahmat2
|
06-05-2008, 22:03
|
Gäster

|
CITAT (Ralf @ 06-05-2008, 10:29)  Det drabbar alla o jag kan tex säga att jag har låtit bli att skriva i vissa trådar pga av en viss medlems aktivitet. problemet är ju oxå att alal inte vet om att dom skriver för ett troll och kanske känner sig lurade senare. Var du åxå här MC_gängledare Kejsaren, Ralf!
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:07
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751

|
Gita! Tråkigt att behöva säga det, men jag har också känt det så många gånger att du bemöter folk på ett mindre trevligt sätt. Det är lätt att uppfatta det som att du känner dig lite för mer, ser lite ner på människor.... Det är möjligt att du inte alls är sådan IRL, men när nu Ulrica reagerar så tycker jag att det är viktigt att förmedla att jag faktiskt känt likadant...
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
rahmat2
|
06-05-2008, 22:07
|
Gäster

|
CITAT (Bettson @ 06-05-2008, 23:02)  Du ser väl själv vem, förstår du logiken för jag gör det inte.
Men jag fortsätter träna............. är inte arg, ska inte svara, kan vara cool...............kanske nästa århundrade eller så. Ibland när du tjänar på det, kan alla funktioner i kroppen stanna plötsligt? Vad hände med de misstankarna som du presenterade? Har du ångrat dig? Eller istället för att be om ursäkt väntar du där för att hoppa i när tillfället tillåter för förnedring? Jag som hade högre tankar om dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:08
|

Medlem
Antal inlägg: 2 292
Medlem nr: 11 481

|
CITAT (Stintan43 @ 06-05-2008, 23:02)  Jag sitter på händerna! Jag med! CITAT (Bettson @ 06-05-2008, 23:02)  Men jag fortsätter träna............. är inte arg, ska inte svara, kan vara cool...............kanske nästa århundrade eller så. Du klarar det! Sätt dej på händerna du också!!! CITAT (Irene_L @ 06-05-2008, 23:03)  Jag kanske är lite trög men jag fattar inte dessa konstiga kopplingar. Jag har läst men får ändå inte ihop det. Så här känner jag mig just nu  Du är inte ensam; det är nog ingen som fattar någonting...
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:11
|

Medlem

|
Finns det någon som håller med om att det just nu hade varit skönt med en moderator som hade gett en time-out för någon en liten stund eller två??? Fast å andra sidan, kan man hålla distansen och sitta på händerna så är det ganska underhållande...
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:12
|

Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36

|
täknte skriva att dn förra tråden, ni vet vilken, var att läsa en bröderna Marx film, denna rtåd är snart i samma klass...
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987) Mitt andra liv.
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:12
|
Medlem
Antal inlägg: 5 162
Medlem nr: 8 833

|
CITAT (*Ulrica* @ 06-05-2008, 22:47)  Du tycker att jag behöver förklara följande: "Jag är inte med i något sammanhang där man tilltalar varandra så som du ofta tilltalar andra här på Odla" Jag vet inte riktigt hur jag ska förtydliga det... I de sammanhang där jag interagerar med andra människor i verkliga livet har jag inte mött någon som bemöter människor på det sättet som jag tycker att du ofta bemöter människor här på Odla, dvs. uppkäftigt, oförskämt, raljerande och provocerande. Jag försöker att bete mej mot människor här på Odla på ungefär samma sätt som om jag hade mött dem i verkligheten. Detta gäller inte bara dej, detta gäller även ett fåtal andra här på Odla i varierande grad. Jag tycker att det är en av de tråkiga sidorna av anonymiteten som Internet förser oss med; att folk inte beter sig "som vanligt" utan glömmer att vara snälla och trevliga. Ärlighet är bra men man kan vara ärlig och uppriktig utan att vara otrevlig. Tycker jag, på mitt lite mästrande sätt...  Ja, vi förstår verkligen inte varandra för i min verklighet anses det ytterst oartigt och (ursäkta mig) en aning dumt och naivt att mästra och fostra vuxna människor. Att raljera däremot och att kunna ta sig själv lite mindre på allvar ger pluspoäng i min verkliga värld. Faktiskt tror jag att min värld är roligare än Din. Gita
|
|
|
|
|
|
|
|
06-05-2008, 22:16
|

Medlem

|
Åh, nej nu flög händerna upp ändå.... kan... i n .t e ....heeeeeeej...da dem.... h j ä l p.... Rahmat; du har inte funderat på att börja med stå-upp-komik? Du är väldigt rolig! Liksom lite knasigt rolig!
|
|
|
|
|
|
|
Netha
|
06-05-2008, 22:16
|
Gäster

|
CITAT (rahmat2 @ 06-05-2008, 23:07)  Ibland när du tjänar på det, kan alla funktioner i kroppen stanna plötsligt? Vad hände med de misstankarna som du presenterade? Har du ångrat dig? Eller istället för att be om ursäkt väntar du där för att hoppa i när tillfället tillåter för förnedring? Jag som hade högre tankar om dig. Lägg av NU! Du går på som en ångvält som är både blind och döv och tror dig besitta sanningar och kunskaper om människor, som de själva inte ens vet om.
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|