CITAT (Aqvakul @ 06-05-2008, 23:07)

Gita!
Tråkigt att behöva säga det, men jag har också känt det så många gånger att du bemöter folk på ett mindre trevligt sätt. Det är lätt att uppfatta det som att du känner dig lite för mer, ser lite ner på människor....
Det är möjligt att du inte alls är sådan IRL, men när nu Ulrica reagerar så tycker jag att det är viktigt att förmedla att jag faktiskt känt likadant...
Jag kan inte göra mycket åt vad Du känner, att jag skulle se ner på andra är verkligen en feltolkning, däremot har jag väldigt svårt att låta dumhet vara oemotsagd och likaså har jag väldigt svårt för dem som vill styra andras tänkande och yttrandefrihet, speciellt när detta görs i en lite undervisande ton och med undertonen att man är en lite bättre människa än meningsmotståndarna och slutligen har jag väldigt svårt för vän- av- ordning-typen/forumpoliser.
Och Du, jag kommer fortsätta vara mig själv och uttrycka mina tankar på mitt sätt oberoende av vad du och andrakänner. Vad Ulrica blev så väldigt upprörd över förstår jag inte, jag har inte på något sätt angripit henne som person, det är väl kanske lite hon som står för den biten i såfall. Men jag tål det.....,det är OK.
Gita