CITAT (Solstorm @ 15-05-2008, 11:53)

Tycker det låter som du behöver fler katter. Jag har 4 vuxna katter. När den ena var på parning några dagar så hade vi 3 här hemma. Det märktes verkligen att det fattades en katt. Nu när jag behåller en kattunge så kommer jag att ha 5 katter. Sedan får jag allt hålla igen. Känner att jag lätt skulle kunna bli en sådan där kattmadam som har mängder med katter annars.
Fast en noaksark vore inte dumt förstås. Tycker att bengaler är otroligt vackra, men jag tror att de är lite för livliga och klättriga för mig.
Ja, jag tycker också vi behöver fler katter, finns det hjärterum finns det stjärterum. Fast skulle jag gå på det skulle jag ha tusentalskatter.
Bengaler är vackra, jag är framförallt förtjust i den färg som kallas snow, ser ut som en snöleopard tycker jag. Men jag tror att det är för mycket fart i dem för mig med. Min babycat (nja hon fyller 1 år om två dagar, så det är väl dags att sluta kalla henne babycat igentligen, men hon är min baby oavsett ålder) är sjövild nu och det flyger blommor hit och dit. Men hon växer nog ifrån det, men jag föreställer mig att en bengal håller på så hela livet, och jag tror inte mina blommor skulle uppskatta det.
Jag vill gärna ha hårbollar, så när min pojkvän tyckte abessinier var vackra, tyckte jag en kompromiss hade varit att ta en somalie, det är ju en långhårig abby.

Tyckte jag var jättesmart, men det gick inte hem hos honom