Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Besviken, Besviken
          evni
          Inlägg 27-05-2008, 19:48
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 282
          Medlem nr: 13 174

Jag fick i går hem lite av varje som jag har beställt från BAKKER. 3 veckor försenat. Dom sa att det skulle komma första veckan i maj.
          Jag hade beställt b.l.a. en taggfi björnbärsbuske. Den tror jag är död. Planterade den i går så fort jag fick den.
          En lila änglatrumpet som inte ser ut att må så bra. 5 terassbegonior. En vinterhärdig Hibiscus.
          Sedan hade jag beställt 3 st. hängnejlikor men fick i stället 3 st. petunior vilket jag har massor av eftersom jag har satt frön . Nejlikorna var slut. Sedan skulle jag få en skottkärra i trä med lökar till men det var också slut så dom ska skicka något annat till mig.
          Jag skickade ett mail att det måste nog ha blivit något fel med nejlikorna, att jag fick petunior i stället. Dom skrev tillbaka att dom ersatte nejlikorna med petunia i stället därför att nejlikorna var slut ????
          Sen skrev jag ett mail igen att jag vill inte ha petunior och att dom får skicka mig en ny faktura och returporto så jag kan skicka tillbaka petuniorna. Jag har inte hört ett ljud.

Är det fler som har samma dåliga erfarenhet som jag. Jag tänker inte handla där någon mer gång. Första och sista gången.
          /Eva

Redigerat av evni: 27-05-2008, 19:48

--------------------
          eva-carin

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-11-2025, 20:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon