Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Kass droppbevattning - eller är det jag?
          Fru fet
          Inlägg 06-06-2008, 20:54
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 302
          Medlem nr: 5 876

Jag köpte ett droppbevattningssystem från Hozelock förra året, en variant med timer för sju dagar. Jag får den inte att fungera! När jag ansluter den till slangen så rinner det rakt igenom även när den är avstängd, dvs valvet inuti verkar inte hålla tätt. Så kan det väl inte vara meningen att det skall vara? Flödet igenom är ju större när den är på men en rännil sipprar alltså igenom hela tiden. Jag har reklamerat den och fått en ny två gånger men ingen skillnad. Kan ju inte påstå att personalen på Willab i Bromma (där jag köpte den) har varit några klippor direkt även om de villigt har gett mig nya när jag har klagat (och i montern på Älvsjömässan frågade de om jag verkligen hade satt i alkaliska batterier och inget annat - det har jag, som om det skulle göra någon skillnad). Är det den som är korkad - eller är det jag whistling.gif ? Nån som kan ge mig ett gott råd?

jenny

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 19:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon