Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

9 sidor V  « < 7 8 9  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Ingen avlyssning! säg nej!, Ska vi verkligen ha storebror även på nätet?
          Kat
          Inlägg 03-07-2008, 22:14
          Länk hit: #161

Medlem
          Antal inlägg: 1 054
          Medlem nr: 5 397

CITAT (Gossen Ruda @ 03-07-2008, 21:40) *
          Sakerna har det gemensamma att piratpartiet dels verkar för att legalisering av stöld men även står för en del av angreppet, möjligen hela delen, mot FRA-lagen. Varför kan man fråga sig eftersom sakerna som sagt egentligen inte har med varandra att göra. Möjligen kan man känna ett hot mot sin olagliga verksamhet.

Man kan inte legalisera stöld. Om man lagligt får kopiera material är det inte längre en fråga om stöld.

Jag undrar med tanke på vad du skriver här om du inte blandar ihop Piratpartiet med 'Pirate Bay', som är en sajt som erbjuder länkar till olika nedladdningar.

Citera
          Tobb
          Inlägg 04-07-2008, 10:42
          Länk hit: #162

Medlem
          Antal inlägg: 1 197
          Medlem nr: 4 816

kom på en till film som handlar om inskränkning av personlig intigritet, hade inget att göra så jag tittade på enemy of the state... När jag valde den hade jag glömt bort vad den handlade om.

Men kort story, det är en makthungrig politiker som utnytjar den byrå, typ cea elelr nått va det var? Pga att han lät mörda en kongressman och det råkar bli filmat. Flera personers liv vänds upp och ner, de smutskastas och all deras elektronisk kommunikation undersöks.

Men oj jag kanske postar i fel tråd, jag menade det bara som ett filmtips whist.gif

--------------------
          [reklam] Hej [/reklam]

Citera

9 sidor V  « < 7 8 9
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 10:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon