Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Skulle din trädgård passa i ett bildreportage?
          skogstroll
          Inlägg 28-06-2008, 12:10
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem nr: 9 409

skulle vara kul, jag älskar min trädgård fast den är under uppbyggnad - man kunde ju ha ett reportage om hur man ska förbättra också smile.gif Men jag tror mest på mammas trädgård som är jättefin, och en trädgård jag åker förbi med buss varje dag som är helt makalös med många olika sorters barrträd och skuggväxter. Det finns alltid nåt att häpnas över. Jag tror det bor en gammal dam där men jag tror jag nån gång måste gå förbi och säga hur fint det är, för häftigare trädgård har jag aldrig sett!!

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          eabi
          Inlägg 29-06-2008, 08:00
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 22
          Medlem nr: 11 267

Åh, jag skulle bli jättestolt om någon frågade mej!!!! Min trädgård börjar äntligen bli som jag vill... så mullig att inte ogräset får plats i landen! Men utanför gräsmattan, där växer högt vajande gräs, tistlar och ängsblommor på ängarna ner mot hästhagarna. Så här finns alla varianter... alla växter är ju vackra! Även ogräset när det växer på rätt ställe.

Citera
          HelenN
          Inlägg 29-06-2008, 10:50
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 923
          Medlem nr: 10 333

Självklart!!!!! Man väljer ju vad man vill se:) och vad man vill visa...kolla här MIN FANTASTISKA TRÄDGÅRD

--------------------
          Mitt gamla alias var "Lämås"

Odlar, påtar och rensar i zon 4. Klicka HÄR för att komma till min trädgårdsblogg.

Citera
          Gillan
          Inlägg 29-06-2008, 11:11
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Ja det tror jag absolut den skulle göra så länge det gäller bildreportage yes.gif .............Skulle det däremot bli tal om besöksträdgård blir det nog en annan femma naughty.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Diana
          Inlägg 29-06-2008, 12:06
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 333
          Medlem nr: 781

Inte ännu, jag är halvvägs på väg till en trädgård som jag är rellativt nöjd med, men nu skall vi flytta från Enköping till Sandviken, från zon 3 till 4, så det blir att börja om igen och tänka om. En ny utmaning helt enkelt. Jag har alltid velat ha en trädgård som en visnings trädgård som folk kan komma och titta på och jag skulle ha även plantor till försäljning som folk kan ta med sig hem som ett minne av besöket. Så vi får se hur det blir nu uppe i Sandviken. Först skall vi hitta ett hus i Sandvikens omnejd med passande trädgård och husstorlek, något som inte går hand-i-hand. Antingen en stor trädgård och litet hus eller tvärt om. Men vi jobbar på det. 1:a Oktober börjar han sitt nya jobb.

--------------------
          Mvh.
          /Diana i Järbo

-----------------------------------------------------------------------
          Zon 4

Citera
          mieb
          Inlägg 30-06-2008, 22:46
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 180
          Medlem nr: 16 660

Kanske om trädgården kan vara en balkong! Det skulle nog i och för sig bli ett ganska spretigt reportage eftersom min balkong spretar lite åt olika håll, lite pelargoner och lavendel å ena sidan och lite woodland och ogräs å andra sidan... Men roligt hade det varit! bravo.gif

Ni kan kolla själva... Miesbalkong

--------------------

Citera
          Rosmarin
          Inlägg 01-07-2008, 08:20
          Länk hit: #27

Gäster

Så fint ni har det hos er! Finfina bilder för vilket trädgårdsreportage som helst! Och som flera av er säger så finns det ju alltid intressanta och vackra bildreportage att göra så gott som överallt faktiskt. Hm...ja, jag får väl också gå ut och ta lite bilder...

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-06-2026, 19:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon