Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ni som köppt eller tänker köpa hus !, vad är viktigast för, er vad ser ni på ?
          Motti
          Inlägg 26-06-2008, 15:52
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Vi ska sälja vårt hus som är byggt 1977 mäklaren var här och vi fick ett A4 ark med allt vi borde göra innan visningen,det gjorde att jag fick ångest ska jag säga,själv tycker jag det var många orimliga krav på säljaren på att Styla innför visningen,ett exempel katten kattskålarna och kattlådan skulle bort man skulle byta ut "dassiga"krukväxter ställa fram fruktfat köpa blommor och ställa fram , rensa garderoberna dessutom fick det inte finnas matrester i kylskåpet(tänker inte på mögliga sådana)men vad i all sin dagar har folk i mitt kylskåp att göra ?allt är ju nytt hela köket är nytt confused.gif och mina garderober tycker jag heller ingen behöver titta i det är ju personligt eller?Ja som sakt ett helt A4 ark med rekomendatioer,det gör man inte på en kisserast precis! man ska ju inte behöva flyttstäda innan man flyttat !saken är den att vi inte har så mycket tid att Styla och rensa just nu eftersom vi är i slutskedet på ett nybygge och har fullt upp med det.Trädgården är inte tip top heller men den har potentsial den är ju trotts allt trettio år.Ville höra hur ni tänker eller tittar på när ni köpt eller tänker köpa,skrämmer några skavanker er från att köpa eller ska allt se ut som i en katalog från en heminredningstidning ?kliniskt rent !måste allt vara perfeckt?

En superstressad motti sick.gif sos.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 21:48

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon