Personligen skulle jag inte bry mig så mycket om "stylingen" Inte medvetet i alla fall, men ett snyggt och välstädat hus är ju mer tilltalande så kanske påverkad undermedvetet i alla fall?
Mäklarens "krav" är väl snarast att betrakta som tips? Hans jobb är att hjälpa dig att sälja huset till så bra pris som möjligt. Om hans kravlista gör att det blir en eller flera ytterligare som lämnar ett bud, då är jag säker på att du får
mycket bra betalt för ditt arbete.
Sen en sak som jag tänkte på när jag läste ditt inlägg... DITT kylskåp och DINA garderober? jo, just nu ja - men du hoppas ju att "folket" snart skall kunna säga samma sak - det skall eventuellt bli DERAS kylskåp och DERAS garderober.
Jag skulle nog inte titta i en lös garderob - men om det är en "gå in garderob" tror jag nog att jag skulle öppna dörren.
CITAT (Platinum @ 26-06-2008, 17:30)

För mig personligen är det viktigaste planlösning och läge. Sen kollar jag skick i badrum och hur elektroniken ser ut (gillar inte kulo och synliga "sockerbitar").
Nej, jag gillar verkligen inte kulo heller. "Sockerbitar" är totalförbjudet i elinstallationer överhuvud taget annat än inbyggda i maskiner. Om du överhuvud taget SER någon sådan NÅGONSTANS i huset bör du kontakta en elektriker innan visningen.