Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Kryp på cayennen!, En eller två olika sorter?
          Kee
          Inlägg 11-07-2008, 09:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 486
          Medlem nr: 13 014

Såg detta igårkväll och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Nu i dagsljuset ser jag att plantorna är invarderade av dessa små kryp! Duschade plantan och ett hundratal flöt iväg, men en del är ju kvar av förklarliga skäl. Vad är det och vad ska jag göra åt dem? Plantorna står i en kruka på en balkong, tänkte på att ev naturliga fiender kanske inte kommer åt lika lätt här som om de vore på friland. Annars kanske regelbunden duschning är det bästa till de naturliga fienderna kommer? Likaledes undrar jag om det är två olika arter det rör sig om. Några är vita och aningen mindre, är det bara ungdjur eller en helt annan ohyra? hittils verkar allt annat på balkongen klarat sig. Det var svårt att ta en bild på dem, men jag hoppas att denna räcker, annars får ni kräva en ny bild, detta är efter duschningen!

--------------------
          Balkongodlare och skogsträdgårdsidealist

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 12:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon