Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Eländas holländare...
          Sollan
          Inlägg 18-07-2008, 18:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 603
          Medlem nr: 2 852

Jag köpte drygt 20 liljelökar på mässan. Valde n-o-o-o-g-a vita och röda, doftande liljor. Liljorna sattes och har växt, jag har jagat liljebaggar och ägg, pysslat och donat. Massor av knoppar och jag var så nöjd.
          Det är jag inte längre!
          Alla - säger ALLA - liljor är orange och doftlösa. ranting.gif Brandliljor??
          Jag valde dessutom en mindre återförsäljare (inte de med orange tröjor) som verkade seriösa. PYTT...!!
          Ilsket funderar jag nu över hur många de lurar varenda år? Jag förstår om någon lök hamnar i fel låda men att samtliga är likadana tyder på rent lurendrejeri. Det fanns bara olika sorter på bilderna, i lådorna kan det bara ha varit orangea liljelökar.
          Är det verkligen tillåtet att fortsätta lura kunder år efter år? Men får jag bara tag i dem nästa år så..... rtfm.gif

--------------------
          /sollan

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-06-2025, 12:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon