CITAT (Gillan @ 09-08-2008, 06:57)

Jag ger upp! Jag hade bestämt mig för att inte skriva i den här tråden annat än om jag har problem eftersom det var det jag skrev i rubriken. Jag är den förste att hålla med om att det ibland kan vara svårt att läsa igenom en hel tråd, men om man inte ens kan läsa vad som står i
rubriken och det första inlägget, som talar om vad tråden handlar om, då vet jag inte hur man ska få till en fungerande tråd
Eftersom det ändå inte fungerade ( precis som Stintan befarade ), och folk i alla fall skriver i en massa andra trådar så är det väl fritt fram nu då att skriva vad som helst här också. Min tanke var ju bara att administrationen skulle få en inblick i hur utbrett problemet är ( och det skulle ha varit enklare om alla kunde ha samsats under samma tråd ). Sen är det ju så att
alla som har problem inte talar om det över huvud taget

, vilket jag tycker är knepigt. Det handlar ju inte om att klanka ner på forumvärdarna om nu nån skulle tro det.
edit: bara ett litet tillägg
Tanken var god Gillan

och det är inte ditt fel att det inte funkade med tråden.
Jag ber om ursäkt att jag gick ifrån ämnet med min fråga till aldo tidigare.Självklart är det inte att klanka ner på forumvärdarna när vi försöker få en förklaring till trögheten som drabbar många av oss! Trögheten finns ju inte där hela tiden, ibland funkar det som det ska eller brukade göra förut eller hur man ska säga.
Flyttades Odla över till en annan server när det bytte ägare? Jag har ingen koll på det där, och inte om hela Odlas sida drabbas eller om det bara är forumet som segar.
Jag har inte känt av sirapen på ett ganska bra tag nu, utom "kraschen" häromdan då, men jag förstår att den fortfarande finns där för andra.
Och jag har inte gjort någonting - jag har samma dator, samma program, samma uppkoppling, samma grannar och samma släktingar som för ett tag sen.