Tack för alla kommentarer. Vad kul att ni gillar min altan!
Alphaville.....jo liiiiite trång är det ibland
Lämås.......vad bra att du samlar en massa frön, nästa år är det dags att så igen
Sussie.......ja när änglatrumpets blommor slår ut kommer nya bilder

Gillan.......jag brukar vattna med flytande blå ibland, det gillar växterna
Krolliljan......ja jag älskar blommor!
Eva.........Ja det är väldigt mysigt att sitta där!
Platinum......nästa år får du satsa på balkongen
Ni kanske vill se lite mer av min blomning på altanen...då kör vi igång! För att det ska bli lite mer ombonat har jag flera olika hyllor. Dom har jag nyligen målat vita. Det tog lite tid men till slut var dom klara. Jag blev så nöjd.
Här är en av dom:
hylla.JPG ( 80.97k )
Antal nedladdningar: 8Ser ni vad det är för kruka på den nedersta hyllan.......jo det är övre delen av en gammal grill som jag har haft jord i och sen planterat blommor i.
En hylla till:
hylla2.JPG ( 95.29k )
Antal nedladdningar: 12Högst uppe till vänster har jag en stooor ampel. Så här ser den ut utifrån:
ampel_stor.JPG ( 100.39k )
Antal nedladdningar: 10Så här ser det ut på lite håll:
altansida.JPG ( 73.91k )
Antal nedladdningar: 10Stockrosorna blommar så fint i år. Förra året fick jag stockrosrost på den men då hade jag rödmalvan "Zebrina" i närheten och då fick dom båda stockrosrost. I år har jag dom långt ifrån varandra och då har ingen av dom fått rost.
stockros.JPG ( 77.78k )
Antal nedladdningar: 10Tillbaks till hyllorna. Här är några som står på den andra sidan av altanen:
hylla3.JPG ( 90.33k )
Antal nedladdningar: 13Här blommar en Fuchsia så fint:
fuchsia.JPG ( 57.83k )
Antal nedladdningar: 8Den är planterad i en Kockums potta.
Så här ser det ut på den gamla kälken:
kälke.JPG ( 63.87k )
Antal nedladdningar: 16Till vänster är det tagetes och i tillbringaren till höger är det plockade blommor från min trädgård.
Så här ser altanen ut på lite håll:
vy.JPG ( 106.72k )
Antal nedladdningar: 12...................................................................
Just nu regnar det och blåser för fullt...krukorna ramlar som käglor. Får se hur mycket som har blivit förstört!