Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Har ett tungt beslut att fatta, Min hund har fått knölar under magen
          messermark
          Inlägg 05-08-2008, 12:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 122
          Medlem nr: 3 277

-cry-.gif Hon är dock 13 år och har aldrig varit till veterinären annat än den obligatoriska vaccinationen. Jag köpte min vovve då jag var 16år för att jag ville ha barn men insåg själv att jag aldrig skulle klara av det så det blev Nadja istället. Lättare att sälja en hund då man ledsnar men hon blev kvar och har nu varit min skugga sedan dess. När jag sedan fick min lilla dotter trodde jag inte att det skulle gå men Nadja var och är fortfarande helt underbar med min dotter, trodde inte en hund kunde ha så stort tålamod.
          Har alltid tänkt att hunden överlever inte mig och det är "bara" en hund men nu önskar jag att hon skulle överleva mig och att jag slapp ta detta hemska beslut. Nadja har dock inte ont (än) och så länge hon äter, inte har ont och leker ska nog hon få fortsätta leva tror jag. Är jag elak då? Känner mig ganska självisk då jag tänker så. Undra varför man plågar sig med att skaffa djur då man vet att beslutet måste tas i slutändan, det finns inget värre.
          Min älskade vovve i våras.
          Bifogad fil  xIMG_12511.jpg ( 676.71k ) Antal nedladdningar: 26

--------------------
          Messermark
          zon 5-6

Vänskap utan förtroende är som en blomma utan doft

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 01:22

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon