Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Släpkärra, Någon som har erfarenhet av Gaupen eller Henra släp?
          henriks
          Inlägg 01-09-2008, 18:56
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 895
          Medlem nr: 14 105

Kanske fel forum, men det kostar ju inget att fråga:
          Nu är det dags, nu skall jag ha tag i en större släpkärra så att jag åtminstonde kan påstå att jag lastat släpkärran lagligt.
          I ett antal års tid har jag haft ett halvt öga öppet och tittat efter lämplig kandidat för ett byte, men idag svängde jag in hos handlaren på väg hem och frågade vad en ny Gisebo kostar. fear.gif När jag kom hem satte jag mig vid datorn och letade efter billigare/mer prisvärda alternativ. Har letat som en idiot efter bra och billiga släpkärror (ja, jag vet att det inte går att förena bra och billigt...) och det tycks mig som Henra och Gaupen verkar vara vettiga alternativ. Henra har jag pratat med en som har en (fast mycket större än den jag tänkt mig) och han var helnöjd men Gaupen? hade aldrig hört talas om dem innan? någon?

För... önskedröm... det finns väl ingen som vill byta till sig en 750kg eller 1000 kg kärra och gärna vill bli av med en 1500 eller större? confused.gif

Redigerat av henriks: 01-09-2008, 18:56

--------------------

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 10:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon