Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
japp den ena lilla fick minsan bo kvar här hos oss Han är så go....det finns väl en viss blandad känsla över honom, för i julas fick jag ta bort min älskade tjej akut..hon var grå och vit (så när kattan kom hit och födde en sån) då blev det blandade känslor för jag saknar min tjej så starkt! Inte nog med det...när alla ungarna var här så var det minsan denna lilla som la sig i tjejens korg sedan snarkade han-det gjorde hon med aj mycket är lika dant med dom konstigt att det kan bli så va???!!! Det känns lite som att jag sviker tjejen (jag vet att många tycker sånt är strunt) men jag är sån men många säger att hon nog kommit tillbaka oavsett så är han nu en del av familjen här hemma och super go!! år_2008_1040__Medium_.jpg ( 68.4k )
Antal nedladdningar: 32 lilla grå (ja han heter faktiskt Grå när alla bodde här så ropade vi deras färger så det fick vara så) tjejen_2.jpg ( 21.61k )
Antal nedladdningar: 27 älskade tjejen (som sonen säger är en stjärna på himlen) år_2008_895__Medium_.jpg ( 72.86k )
Antal nedladdningar: 29 grå som ännu mindre i tjejens korg
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"