malin72
japp den ena lilla fick minsan bo kvar här hos oss bravo.gif Han är så go....det finns väl en viss blandad känsla över honom, för i julas fick jag ta bort min älskade tjej akut..hon var grå och vit (så när kattan kom hit och födde en sån) då blev det blandade känslor för jag saknar min tjej så starkt!
Inte nog med det...när alla ungarna var här så var det minsan denna lilla som la sig i tjejens korg unsure.gif sedan snarkade han-det gjorde hon med aj mycket är lika dant med dom wub.gif konstigt att det kan bli så va???!!!
Det känns lite som att jag sviker tjejen (jag vet att många tycker sånt är strunt) men jag är sån blush.gif men många säger att hon nog kommit tillbaka tongue.gif oavsett så är han nu en del av familjen här hemma och super go!!
[attachment=23834:år_2008_..._Medium_.jpg] lilla grå (ja han heter faktiskt Grå giggle.gif när alla bodde här så ropade vi deras färger så det fick vara så)
[attachment=23835:tjejen_2.jpg] älskade tjejen (som sonen säger är en stjärna på himlen)
[attachment=23836:år_2008_..._Medium_.jpg] grå som ännu mindre i tjejens korg wub.gif
Wilmer
Men åå, så söt! Klart han fick stanna. wub.gif
Myosotis
Vad roligt! Han är jättesöt. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon