CITAT (Kat @ 17-09-2008, 18:52)

Jag har svårt att se det här som något än att man insinuerar avsaknad av humor. Så är dock inte fallet.
Däremot har jag väldigt svårt att skratta åt den här typen av förutfattade meningar.
För att skratta igenkännande måste man känna igen sig och det gör jag inte. Det enda jag känner igen är just projiceringen.
Bortrest och hemkommen ser jag att tråden lever vidare

Vad som förvånar mig är hur man kan uppröras av ett oskyldigt kursutbud som jag naivt nog trodde skulle locka till, om inte skratt, så åtminstone ett litet småleende
.
Men nix pix vad jag bedrog mig
Alla log inte utan såg tråden som ett verktyg att hålla förlegade srereotyper vid liv och Kat... sorry att du har svårt att skratta

men det kan jag inte göra så mycket åt ... Fast jag är imponerad av alla dina fina ord och skulle bli glad

om du ville utveckla den sista meningen du skrev om projiceringsigenkännandet ...
Magdis skrev kloka ord om vikten av självironi och som jag fattade det att livet skulle bli bra tråkigt vid total androgynisk jämlikhet . Skriver jag under på
För mig är det solklart skillnad på manlgt och kvinnligt ... inte ett dugg konstigt. Tråkigt om så icke vore och självklart tillåtet att driva med varandra utan att luktsalt tarvas hos känsliga personer