Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Aurora/Miro
          CillaM
          Inlägg 03-11-2008, 17:54
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 3 419
          Medlem nr: 4 901

Usch, fråga inte... Det går INTE. Trots att jag varit ute och letat överallt efter henne syns eller hörs inget. Lät min systers hund lukta på hennes filt och så gick vi ut. Han fick inte upp något spår som ledde nånstans, och han är ändå väldigt duktig på att spåra. Dessutom så har min kropp brakat ihop igen, kan knappt röra mig eller stå/gå på fötterna så det försvårar ju verkligen saken. Inget gensvar på affischer som jag satt upp här o var heller. Börjar misstänka att räven kan ha tagit henne, i bästa fall för då har hon iaf inte lidit.

Citera
          pejori
          Inlägg 03-11-2008, 18:00
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (CillaM @ 03-11-2008, 17:54) *
          Usch, fråga inte... Det går INTE. Trots att jag varit ute och letat överallt efter henne syns eller hörs inget. Lät min systers hund lukta på hennes filt och så gick vi ut. Han fick inte upp något spår som ledde nånstans, och han är ändå väldigt duktig på att spåra. Dessutom så har min kropp brakat ihop igen, kan knappt röra mig eller stå/gå på fötterna så det försvårar ju verkligen saken. Inget gensvar på affischer som jag satt upp här o var heller. Börjar misstänka att räven kan ha tagit henne, i bästa fall för då har hon iaf inte lidit.

Usch trostar.gif
          Blir så ledsen för din och pisses skull. -cry-.gif
          Så mycket arbete och så slutar det så här..

Ja Ja...Du försökte, sedan räckte det inte hela vägen. dunno.gif trostar.gif
          Man kan bara göra så gott det går.
          Hoppas ändå på att hon dyker upp igen. smiley_small_hug.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          CillaM
          Inlägg 03-11-2008, 18:43
          Länk hit: #43

Medlem

Jo, man kan bara göra sitt bästa och lite mer men det är inte alltid det räcker till. Men det är väldigt ledsamt och det gnager i mig att det gått som det gjort. Men man vet aldrig, hon kanske kommer tillbaka rätt som det är. Hon är ju van att jaga ifall hon ännu lever och 1 vecka är inte lång tid för en katt att vara borta, det är lång tid för oss människor att vänta på dom å andra sidan...

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 03-11-2008, 19:02
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CillaM!
          trostar.gif smiley_small_hug.gif

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          CillaM
          Inlägg 03-11-2008, 19:14
          Länk hit: #45

Medlem

Tack alla för era goda tankar, det värmer! kram2.gif

Citera
          malin72
          Inlägg 03-11-2008, 19:36
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

trostar.gif har du kontaktat närmaste polis??? Även fast hon inte är märkt så får dom ju en beskrivning!!
          en av dom katungarna jag hade hemma här flyttade till en granne och försvann...det har hänt 2 gånger nu han är tydligen en strövare innocent.gif
          då sa polisen att en familj hade honom hemma hos sig och det var bara att hämta honom....
          vet inte hur det är hos dig men veterinär och polis är dom jag kontaktar här när det händer och kattsidan för försvunna katter....dom kan ju hittas någon annanstanns i sverige whist.gif
          men du har varit så duktig och snäll som kämpat på.....håller tummarna om att hon kommer tillrätta tummenupp.gif tummenupp.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          flinga100
          Inlägg 03-11-2008, 20:06
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 240
          Medlem nr: 11 874

Oh, jag lider med dig! trostar.gif

Du gjorde så gott du kunde och, som sagt, en vecka är egentligen inte lång tid för en katt att vara borta. Jag håller alla tummar!

--------------------
          Bor och odlar i Norrköping, zon 2.

Citera
          Myosotis
          Inlägg 04-11-2008, 07:10
          Länk hit: #48

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

-cry-.gif trostar.gif
          Jag tror inte att hon svälter om hon fortfarande lever, hon är nog van att leva på möss. Och visst har du gjort allt du kunnat, men man är ju ledsen i alla fall.

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          Rosmarin
          Inlägg 04-11-2008, 08:44
          Länk hit: #49

Gäster

Usch ja, det är hemskt när man har en katt på rymmen. Jag vet hur det känns!

Jag hade en gammal katt (han var 20 år!) som försvann när vi hade flyttat... Jag letade överallt och satte upp lappar och gjorde allt som tänkas kunde.
          Jag hade väl nästan gett upp hoppet två veckor senare då det knackade på dörren och det stod en zigenarfamilj utanför. Öppnade och frågade lite försiktigt vad de ville.
          De frågade om det var jag som var av med en katt, och när jag sa "ja" så öppnade de baksätesdörren till sin bil som parkerats just bredvid och drog ut min Eddie!!! Herregud vilket overkligt ögonblick detta var! Jag hade 20 euro i börsen och som jag gav dem. Eddie levde sedan ytterligare tre år så han verkar inte ha tagit så stor skada av detta äventyr. Men visst blir man orolig. Jag tänkte inte på annat under denna fasansfulla period.
          Hoppas att du hittar Miro snart!

Med vänlig hälsning; Rosmarin

Redigerat av Rosmarin: 04-11-2008, 11:51

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2026, 04:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon