CITAT (Betty @ 14-10-2008, 09:29)

Jag är inloggad som Anonym - för att man kan vara det.
Jag har inget att dölja jag heller - man behöver inte ha en dold agenda för att inte vilja bli utsatt för allmän kontroll hela tiden

.
Jag fattar inte varför någon vill kunna ha koll på vad alla andra gör hela tiden, vilka som kollar i sina egna eller andras album, vem som hanterar sin brevlåda, vem som svarar på inlägg just nu, vem som läser inlägg just nu - och vilket, vilka som kollar ens eller någon annans profil.
Varför vill man veta sånt?
Vi lever i ett kontrollsamhälle, övervakningskameror nästan överallt - kan väl va skönt att slippa bevakning nån gång!
bra skrivet Betty
Jag loggar också in anonymt förutom dom gånger jag glömmer att bocka för det när jag blir utloggad, ofriwilligt.
Även jag har datorn på hela dagen och är inloggad hela dagen och jag gillar inte att man står där som inloggad hela dagen.
Förstår inte vad det skall vara för fel med anonym inloggning. Skriver jag så står ju mitt namn där ändå
Varför har dom flesta ett nick? Varför inte skriva under sitt namn? Red top ifrågasätter anonymt inloggande men själv har ett nick????????????
Elisabeth