Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Skriv problem!
          sqrulan
          Inlägg 20-10-2008, 10:41
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem nr: 9 264

Jag har ett problem som jag inte förstår mej på!Då jag skriver så ser det bra ut men då jag har
          skickat inlägget så blir meningarna omflyttade och stympade?jag har försökt med
          att vänsterjustera men det blir ändå konstigt då jag har skickat i väg inlägget.Vad gör jag för fel?

Ja nu kan ni se att där jag skrev "då har jag" så hoppar raden neråt och fortsätter under med "skickat inlägget"?Meningarna sitter inte i hop på samma rad.

Redigerat av sqrulan: 20-10-2008, 10:44

--------------------

Citera
          Lady Hamilton
          Inlägg 20-10-2008, 10:51
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Undra om inte varit inne å "pillat" bland knapparna som sitter uppe till höger i svara rutan giggle.gif och då kan du har ändrat alla möjliga inställningar Även de blåa pilarna skall du passa dig för.......Om jag har rätt så är det bara att försöka "pilla" tillbaka till rätt inställningar

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera
          sqrulan
          Inlägg 20-10-2008, 10:56
          Länk hit: #3

Medlem

confused.gif Hmmm,det skulle inte förvåna mej,jag måste nog kolla om det blir nån skillnad.Så nu
          trycker jag lite här och där för att se vad som händer,det borde ju finnas nåt "standard"
          eller att det återgår då man loggat ut.Nu har jag skrivit tre långa meningar och det ser
          ju bra ut.Får väl se vad som händer då jag skickar.

--------------------

Citera
          sqrulan
          Inlägg 20-10-2008, 11:02
          Länk hit: #4

Medlem

giggle.gif
          Ha,ha,ha nä det blev inte bättre!Nu har jag tryckt på "vänsterjustera"knappen så får
          jag väl se vad som händer.Funkar det inte nu så vet jag inte vad jag sakll göra för att få nån ordning på
          mina meningar.Hoppas att någon kan komma med ännu ett förslag på vad jag har gjort för fel,om jag har
          varit och pillat på nån tokig knapp!Såja nu har jag skrivit några meningar,ska se vad som händer nu. sweatingbullets.gif

ranting.gif Men va tusan!Kolla hur tokigt det ser ut!

--------------------

Citera
          Berith
          Inlägg 20-10-2008, 11:04
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Gör du kanske radbrytningar själv istället för att skriva texten löpande? g.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          sqrulan
          Inlägg 20-10-2008, 11:08
          Länk hit: #6

Medlem

blush.gif Ja ibland!Nu måste jag ju testa om det är det felet jag gör,problemet är att jag inte vet vad jag ska skriv om,så nu babblar jag bara på som ett tok för att sedan skicka.Hoppas att det är det som är problemet så att jag får nån ro i min själ,det ser ju ut som om jag är totalt värdelös på att skriva annars.Ja,nu ska jag skicka iväg och kolla vad som händer. giggle.gif

bravo.gif Jaaaa,tack snälla för hjälpen!Att det var det så himla enkelt visste jag inte,vilken idiot jag är! blush.gif
          jag som har haft detta problem så länge,ha,ha.....

Redigerat av sqrulan: 20-10-2008, 11:10

--------------------

Citera
          Berith
          Inlägg 20-10-2008, 11:16
          Länk hit: #7

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

tummenupp.gif Här är ingen idiot - bara odlait!

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Betty
          Inlägg 20-10-2008, 11:22
          Länk hit: #8

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

CITAT (sqrulan @ 20-10-2008, 12:08) *
          blush.gif Ja ibland!Nu måste jag ju testa om det är det felet jag gör,problemet är att jag inte vet vad jag ska skriv om,så nu babblar jag bara på som ett tok för att sedan skicka.Hoppas att det är det som är problemet så att jag får nån ro i min själ,det ser ju ut som om jag är totalt värdelös på att skriva annars.Ja,nu ska jag skicka iväg och kolla vad som händer. giggle.gif

bravo.gif Jaaaa,tack snälla för hjälpen!Att det var det så himla enkelt visste jag inte,vilken idiot jag är! blush.gif
          jag som har haft detta problem så länge,ha,ha.....

Fast det ser inte riktigt ut som det ska nu heller... det fattas ju mellanslag efter alla utropstecken, komman och punkter... Det borde se ut som här nedanför, jag har kopierat din text och målat den blå.

blush.gif Ja ibland! Nu måste jag ju testa om det är det felet jag gör, problemet är att jag inte vet vad jag ska skriv om, så nu babblar jag bara på som ett tok för att sedan skicka. Hoppas att det är det som är problemet så att jag får nån ro i min själ, det ser ju ut som om jag är totalt värdelös på att skriva annars. Ja, nu ska jag skicka iväg och kolla vad som händer. giggle.gif

bravo.gif Jaaaa, tack snälla för hjälpen! Att det var det så himla enkelt visste jag inte, vilken idiot jag är! blush.gif jag som har haft detta problem så länge, ha, ha.....

Redigerat av Betty: 20-10-2008, 11:25

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          sqrulan
          Inlägg 20-10-2008, 11:34
          Länk hit: #9

Medlem

giggle.gif Jag är nog totalt värdelös på att skriva ändå!? Det mellanslaget ska jag väl göra själv, antar jag! blush.gif Nu skall jag försöka att tänka på det då jag skriver så att det blir mera lättläst! Tack för dina goda råd! Man lär så länge man lever, brukade min mamma säga! Var man ska klämma in ett komma är jag nog inte så bra på, men mellanrummen ska jag skärpa mej med. tummenupp.gif

--------------------

Citera
          Betty
          Inlägg 20-10-2008, 11:46
          Länk hit: #10

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Nu ser det ju jättebra ut! Högsta betyg, MVG till dig! tummenupp.gif

Du är inte alls värdelös på att skriva! Det där med var man ska lägga in ett komma - det har jag med lite problem med. Jag lägger in dem lite var som helst i texten, där jag tycker att de passar, så att det ska bli lättläst. smile.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          KURT
          Inlägg 20-10-2008, 11:49
          Länk hit: #11

Medlem
          Antal inlägg: 10 440
          Medlem nr: 34

Men så är det det här med särskrivningar också, "skriv problem" är inte samma sak som "skrivproblem".

Citera
          sqrulan
          Inlägg 20-10-2008, 11:51
          Länk hit: #12

Medlem

thanks.gif MVG, det var inte dåligt! Jag får tänka mej för nu ett tag tills det sitter. flirting.gif

confused.gif Nu förstår jag inte Kurt?

Redigerat av sqrulan: 20-10-2008, 11:54

--------------------

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-06-2025, 09:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon