|
Full version: Skriv problem!
sqrulan
20-10-2008, 10:41
Jag har ett problem som jag inte förstår mej på!Då jag skriver så ser det bra ut men då jag har skickat inlägget så blir meningarna omflyttade och stympade?jag har försökt med att vänsterjustera men det blir ändå konstigt då jag har skickat i väg inlägget.Vad gör jag för fel?
Ja nu kan ni se att där jag skrev "då har jag" så hoppar raden neråt och fortsätter under med "skickat inlägget"?Meningarna sitter inte i hop på samma rad.
Lady Hamilton
20-10-2008, 10:51
Undra om inte varit inne å "pillat" bland knapparna som sitter uppe till höger i svara rutan  och då kan du har ändrat alla möjliga inställningar Även de blåa pilarna skall du passa dig för.......Om jag har rätt så är det bara att försöka "pilla" tillbaka till rätt inställningar
sqrulan
20-10-2008, 10:56
 Hmmm,det skulle inte förvåna mej,jag måste nog kolla om det blir nån skillnad.Så nu trycker jag lite här och där för att se vad som händer,det borde ju finnas nåt "standard" eller att det återgår då man loggat ut.Nu har jag skrivit tre långa meningar och det ser ju bra ut.Får väl se vad som händer då jag skickar.
sqrulan
20-10-2008, 11:02
Ha,ha,ha nä det blev inte bättre!Nu har jag tryckt på "vänsterjustera"knappen så får jag väl se vad som händer.Funkar det inte nu så vet jag inte vad jag sakll göra för att få nån ordning på mina meningar.Hoppas att någon kan komma med ännu ett förslag på vad jag har gjort för fel,om jag har varit och pillat på nån tokig knapp!Såja nu har jag skrivit några meningar,ska se vad som händer nu.   Men va tusan!Kolla hur tokigt det ser ut!
Gör du kanske radbrytningar själv istället för att skriva texten löpande?
sqrulan
20-10-2008, 11:08
 Ja ibland!Nu måste jag ju testa om det är det felet jag gör,problemet är att jag inte vet vad jag ska skriv om,så nu babblar jag bara på som ett tok för att sedan skicka.Hoppas att det är det som är problemet så att jag får nån ro i min själ,det ser ju ut som om jag är totalt värdelös på att skriva annars.Ja,nu ska jag skicka iväg och kolla vad som händer.  Jaaaa,tack snälla för hjälpen!Att det var det så himla enkelt visste jag inte,vilken idiot jag är! jag som har haft detta problem så länge,ha,ha.....
 Här är ingen idiot - bara odlait!
CITAT (sqrulan @ 20-10-2008, 12:08)   Ja ibland!Nu måste jag ju testa om det är det felet jag gör,problemet är att jag inte vet vad jag ska skriv om,så nu babblar jag bara på som ett tok för att sedan skicka.Hoppas att det är det som är problemet så att jag får nån ro i min själ,det ser ju ut som om jag är totalt värdelös på att skriva annars.Ja,nu ska jag skicka iväg och kolla vad som händer.  Jaaaa,tack snälla för hjälpen!Att det var det så himla enkelt visste jag inte,vilken idiot jag är! jag som har haft detta problem så länge,ha,ha..... Fast det ser inte riktigt ut som det ska nu heller... det fattas ju mellanslag efter alla utropstecken, komman och punkter... Det borde se ut som här nedanför, jag har kopierat din text och målat den blå. Ja ibland! Nu måste jag ju testa om det är det felet jag gör, problemet är att jag inte vet vad jag ska skriv om, så nu babblar jag bara på som ett tok för att sedan skicka. Hoppas att det är det som är problemet så att jag får nån ro i min själ, det ser ju ut som om jag är totalt värdelös på att skriva annars. Ja, nu ska jag skicka iväg och kolla vad som händer.
Jaaaa, tack snälla för hjälpen! Att det var det så himla enkelt visste jag inte, vilken idiot jag är! jag som har haft detta problem så länge, ha, ha.....
sqrulan
20-10-2008, 11:34
 Jag är nog totalt värdelös på att skriva ändå!? Det mellanslaget ska jag väl göra själv, antar jag!  Nu skall jag försöka att tänka på det då jag skriver så att det blir mera lättläst! Tack för dina goda råd! Man lär så länge man lever, brukade min mamma säga! Var man ska klämma in ett komma är jag nog inte så bra på, men mellanrummen ska jag skärpa mej med.
Nu ser det ju jättebra ut! Högsta betyg, MVG till dig! Du är inte alls värdelös på att skriva! Det där med var man ska lägga in ett komma - det har jag med lite problem med. Jag lägger in dem lite var som helst i texten, där jag tycker att de passar, så att det ska bli lättläst.
Men så är det det här med särskrivningar också, "skriv problem" är inte samma sak som "skrivproblem".
sqrulan
20-10-2008, 11:51
 MVG, det var inte dåligt! Jag får tänka mej för nu ett tag tills det sitter.  Nu förstår jag inte Kurt?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|