Ja just det. Den 12/9 beställde jag ADSL till mitt abonemang i butiken. Efter det har jag ringt ca 2ggr/vecka och undrqat vart mitt modem tagit vägen. Den 2/10 köpte jag helt resolut ett modem, för att kunna använda internet och kortläsare. fortsätter ringa Telia 2ggr/vecka, för jag har heller inte fått någon bekräftelse... VARJE gång jag talar med TElia, säger de att abonemanget ligger på en Jan Johansson med adressen kyrkogården i Skara?! Vid VARJE samtal ber jag dem ändra till mitt namn och min adress, för telefonen fungerar ju ändå uppenbart hos mig... Trots min envisenhet, så visar det sig att Telia är ännu envisare! Den 5/11 stängs nämligen ADSL-uppkopplingen ner helt! På begäran från Jan Johansson, Kyrkogården Skara?! Detta innebär då att mina kunder inte kan betala med kort! och jag kan inte betala räkninger, eftersom jag inte kommer ut på internet! Gissa om jag har skällt i telefonen!!!!!! Efter att ha ringt Telia 7ggr under gårdagen, kom jag till slut till en i högre possition! ÄNTLIGEN!!!!! För första gången på två månader, lyckades jag få fram mitt budskap, MITT FÖRETAG STÅR FÖR ABONEMANGET! MITT FÖRETAG VILL HA ADSL! Nu äntligen har allt blivit uppkopplat och fungerar som det ska. Men man kan ju undra. Ska det verkligen behövas 16 samtal och två brev, för att TElia ska fatta vad man säger?!
|