CITAT (blomkronan @ 10-12-2008, 12:34)

Är det någon som har bilder att visa...
Hur har ni sått?
Specielt från Gillan vill jag se bilder...

har du kamra?
Gillan berätta i chatten att något grönt syns...

Hihi, klart jag har kamera Blomkronan, men som jag sa så trooor jag bara att det kan vara groddar. Det är i alla fall nåt som "reser" sig på ett fåtal ställen och som inte varit där förut. Man måste dock ha förstoringsglas för att se det

............Och du! Jag sa faktiskt inte att det var grönt! Jag sa att det såg ut som nåt liknande groddar eller nåt

..................jag lovar att jag ska försöka fota så snart jag kan, men till saken hör att jag har fått en sprillans ny dator och vi har inte lärt känna varandra än

.... sånt tar sin tid. Det får ni faktiskt förstå

............jag är för tillfället vare sig här, där eller någon annanstans. Jag har faktiskt separationsångest från min "gamla dator

, sen har jag en massa annat också, men det behöver vi inte ta här
Men till saken hör att när jag sådde så hällde jag såjord i en bytta, vattnade igenom, "blötte" din mossa och blandade med lite jord och fröerna så att fröerna från början varit helt synliga, . . Sen satte jag igång mina lysrör och ställde dem där under. Men jag var inte nöjd med rumstemperaturen ( alldeles för kall ), så jag satte helt enkelt byttan med fröerna
ovanpå ett av lysrören och har ett annat som lyser ovanifrån. Jag har inte duschat med dem fyra ggr om dan, som var rekomenderat, för då hade de drunknat ( och jag med kanske ). Jag håller dem ändå alltid fuktiga. Det kollar jag flera ggr om dan..............................Tänk om det är så att det faktiskt
är "groddar" jag har

..............jiiiises vad spännande ..........Håll tummarna gott folk
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!