CITAT (Berith @ 08-12-2008, 12:12)

Aldrig!!! Och jag menar allvar alltså, en Volvo skulle aldrig komma in i den här familjen. Och det har inte med bilen i sej att göra, jag tvivlar inte ett dugg på att dom är bra gjorda osv av duktiga byggare.
Jag är väldigt upprörd - träffade på två Volvo idag som ställde till det.
Först skulle jag parkera på en stor parkering där bilarna ska stå i markerade rutor:
l l l l l l l l l l l l l l l l - jättefiffigt!
Men så här såg det ut när jag kom dit:
lxlxl l
xl l l l l l l l l l l l l - där
x var en Volvo som stod med fören åt höger och aktern pekandes mot dom två andra bilarna som stod åt rätt håll. Och bredvid Volvon hade tre bilar till ställt sej!
Parkeringen såg alltså ut så här:
lxlxl l
xl l l
xl l l l l l l l l l - där
x är jag!
lxlxl lx
lxlxl lx
lxlxl lx
Bakom sista felparkerade bilen finns en häck, och jag fick alltså köra mellan bilen och häcken för att komma till den platsen jag ställde mej på. Åh vad jag hade svurit högt om det kommit en femte bil och ställt sej vid häcken, då hade jag ju inte kommit ut från parkeringen alls. Och jag ångrar sååå att jag inte tog bilnumret, då hade jag kunnat berätta för er andra vem Volvoägaren var.
Och sen när jag åkte därifrån på en 70-huvudled kör det ut en Volvo precis framför mej så jag fick tvärnita!! Hade det varit halt hade jag inte klarat varken den eller mej.
Jag är såååå upprörd!!