Hej på er allihop!
Kanske finns det några därute som undrar vart titti tog vägen? Hon fick i vilket fall som helst en hjärtinfarkt den 7:e november som så när kostade henne livet. Som tur var så hade hennes svärdotter missat bussen till jobbet och fanns till hands när det hände. Hon blev akut opererad och under op så brast kroppspulsådern. Vi, hennes vänner här på forumet, fick meddelande om att det hade hänt och att allt trots allvaret gått väl och att hon var på bättringsvägen. Glädjen av att senare få höra hennes svaga, men ändå lika positiva röst som alltid, i telefon var enorm

.
Sen blev det tyst! Och ingen av oss visste nåt? Till slut vet man inte vart man ska vända sig med sina frågor? Inga svar längre på vare sig PM eller sms! Har det värsta hänt? Vågar man ringa och fråga? Vad gör man? Nu har vi äntligen fått en "kanal" som vi kan vända oss till ( hennes syster ). Vi vet att det inte gick så himla bra som vi hade hoppats, hon fick vätska i lungorna och blev ivägskickad ännu en gång ( stockholm/Kalix/Umeå/kalix ), men att hon ändå efter många om och men till slut är på bättringsvägen.
Ett ax från mitt sista samtal med henne; Från Stockholm till Kalix åkte hon privatjet med två piloter två sjuksyrror, henne själv och ev en läkare ( fast läkaren är jag osäker på? ). Snacka om att ha åkt kungligt tyckte jag
, och hon blev ordinerad att äta en massa choklad!, tänk den som ändå blev ordinerad det
.................
Nu får vi hålla tummarna för att allt går som det ska med titti
Redigerat av Gillan: 05-12-2008, 08:56
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!