Tack alla för en supertrevlig lördag

Den kändes faktiskt bättre än förra och första träffen vi hade. Jag kom hem själv för ca 1 timma sedan och har pysslat om mina fina krukväxter som jag köpte av Ulrica. Så snyggt och fint du alltid gör med dina kuvert, uppställningar och allt vad det är. Du om någon borde försöka starta upp något i mindre skala

Jag blev av med det mesta, Jenny-An ska ha en hel del av de återstående Plectranthus som jag har, och jag fick "bara" med 2 krukväxter hem, men desto fler fröer. Hmm...!
Ulrica, jag har redan klippt fler sticklingar av Passiflora edulis till din mamma, hon var intresserad men jag hade inte tillräckligt till henne då Österläge och Eva redan beställt och pixat de jag hade med mig. Hälsa din mamma att jag rotar dessa sticklingar och skickar dom, antingen direkt till henne eller till dig.
Tack ninnisky för magnoliafröerna! Du har ingen aning vilket lyckorus du satte igång hos mig. Ska bli så roligt att försöka få fram magnolior.
Och tack till alla andra som jag fick fröer av, DitoVerde, Österläge o alla andra goa människor! Foton kommer här!
Kommersen.jpg
DSCN2946.jpg
DSCN2945.jpg
DSCN2940.jpg
DSCN2939.jpg
DSCN2938.jpg
Redigerat av CillaM: 24-01-2009, 19:39