Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (embees @ 09-01-2009, 15:22)
Så om man är st XL så finns det ingen som passar . Åtminstone inte av damtröjan som är så snygg i den gröna färgen.
men jag har bägge herr modellen i st m och den är så härlig!!!! jag vet att många tycker bättre om den än dam modellen, min är väl använd
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
hm det fanns väl förrut eller st XL menar jag.. trist...hur har det gått för er har ni hittat några tröjor???
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 173
Medlem nr: 2 369
Idag fick jag min fina gröna dammodell, men den är verkligen tight, skulle behöva en xl, men det verkar inte finns. Har mailat Odla.nu så får vi se om det bara är en miss på sidan eller om den bara finns i vitt i denna storleken.
Medlem
det är ju inte ens samma material...tyget är inte som på min andra och st L var mindre än den jag har i M i dammodellen ska också höra vad det är och vad jag ska göra för den satt lite väl tajt
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif