Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Växter i en voljär, tips på träd/buskar och växter som jag kan ha i voljär
          gadriel
          Inlägg 12-01-2009, 15:47
          Länk hit: #1

Gäster

Hejsan

Skulle gärna vilja ha lite tips på småväxta träd och bra buskar och andra växter som jag kan ha i min voljär. Voljären är 3*2 m och 2 m hög, sen går lite yta bort vid slussen och huset så ca 2,5 m *2 m yta har jag till plantering.

Gärna någon vintergrön växt också så det blir lite fint även på vintern. Växterna får heller inte vara giftiga och inte alltför klena/välsmakande så att voljärens invånare , sibiriska jordekorrar, gnager sönder dem.

Voljären måste ju gå att komma in i också så det får inte bli för trångt heller.

Skickar med ett par bilder på hur det ser ut. Jag hade tidigare två papegojor i buren så då var det omöjligt att ha ngt levande i utan jag fick plocka in grenar och leksaker men nu ska jag ta ut allt i buren och plantera lite därinne istället.

Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  voljar2.jpg ( 380.84k ) Antal nedladdningar: 139
          Bifogad fil  voljar4.jpg ( 343.52k ) Antal nedladdningar: 79

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 06:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon