Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vad felar hos katten?
          Pia L
          Inlägg 13-01-2009, 13:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

Min lilla Tess blev idag angripen av grannens perser eller perserblandning, det är inte första gången han angriper katterna häromkring men jag trodde i min enfald att han skulle låta bli en 9 månaders katthona.
          Jag hann inte mer än stänga dörren efter att ha släppt ut henne på altanen innan han flög in på altanen och angrep henne, jag skyndade till dörren för att släppa in henne men han hade redan jagat iväg henne, kvar fanns stora tussar efter Tess.
          Helt förståeligt så vill hon inte gå ut mera nu, och full av sår längs hela kroppen är hon också.
          Är det verkligen ett normalt beteende att en hankatt angriper en ung katthona på det här viset?
          Om det hade varit en hona så hade jag haft mer förståelse eftersom Tess skulle kunna ses som ett hot nu när hon börjar bli könsmogen, men en hankatt!! blink.gif
          Ägarna står helt oförstående till vårat och andras problem med deras katt, han är ju så snäll då han är inne.

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 14:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon