Jag hade tänkt starta denna tråd för att kunna posta lite bilder på plantorna etc. + att man kanske kan få lite hjälp om något verkar helt fel! Stället jag ska ha dom på är i min garderob. Det håller ungefär 16-18 grader där hela tiden. Är det bra tro? Extra belysning ska fixas nästa vecka. Det blir armatur+lysrör (Dagsljus 865). Lista på årets Chili: Bih/Bhut Jolokia Aji Cristal Red Savina Mini Bonnet Chocolate Scotch Bonnet FireWorks Hot Palette Uppdatering kommer så fort jag har satt ner dom små fröna. Dock så väntar jag på leverans från ortagarden.com som verkar dröja  Men jag har alla utom Bih jolokia, Aji Cristal, Chocolate Scotch Bonnet från ifjol så det ska förmodligen planteras imorgon! Självklart får den som vill lägga in trevliga bilder och chilierfarenheter det också! Ju mer desto bättre!  //Oscar
Redigerat av Fuel: 17-01-2009, 22:19
--------------------
//Fuel aka Oscar Iår odlas följande: Yellow Bhut Jolokia, Chocolate Bhut Jolokia, Trinidad Morouga, 7-pod Jonah Strain, 7-pod, Trinidad Scorpion Morouga Blend, Morouga Yellow, Naga Morich, Chocolate Fatalii. Sedan kommer nog en massa annat till senare också! :)
IN FLAMES WE TRUST
|