Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

19 sidor V  « < 2 3 4 5 6 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Är ni många som ska se på melodifestivalen, som ju börjar ikväll....ärligt....
          Pius
          Inlägg 14-02-2009, 18:09
          Länk hit: #61

Medlem
          Antal inlägg: 1 060
          Medlem nr: 352

CITAT (Snöflinga @ 14-02-2009, 17:48) *
          Hur går man vidare confused.gif Har lyssnat på Ettan så många ggr att jag börjar tycka den är bra crazy.gif Skall man vänta i evigheters evighet g.gif

Du ska trycka på bilden av varje melodi för att höra den. Jag satt också och funderade i början och trodde det skulle vara automatiskt.

Pius

--------------------
          Pius, zon 1

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 14-02-2009, 18:36
          Länk hit: #62

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

blush.gif Inte kattsingen crollade jag nedåt slap.gif Inte har jag nå't att skylla på heller men TACK Gillan och Pius för att ni ledde mig ut ur mörkret smile.gif

Citera
          Gillan
          Inlägg 14-02-2009, 19:14
          Länk hit: #63

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

CITAT (Snöflinga @ 14-02-2009, 18:36) *
          blush.gif Inte kattsingen crollade jag nedåt slap.gif Inte har jag nå't att skylla på heller men TACK Gillan och Pius för att ni ledde mig ut ur mörkret smile.gif

smiley_small_hug.gif varse god, nu börjar det snart tummenupp.gif .................om sådär 43 min. flirting.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Platinum
          Inlägg 14-02-2009, 19:55
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 2 212
          Medlem nr: 16 777

Nu var det dags igen, sekundrar kvar.

--------------------
          Ooops!

Fotobloggar och Makrofotobloggar gör jag när jag inte gör annat. Titta in om du har lust.

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 15-02-2009, 16:47
          Länk hit: #65

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Ingen som kommenterat? Ok, då gör jag det. Gäääääsp! Ingen höjde sig över mängden, men en del låg långt under. Glömde mina anteckningar i sommarstugen men det kan kvitta. rolleyes.gif

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Betty
          Inlägg 15-02-2009, 17:25
          Länk hit: #66

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Tyckte inte att veckans omgång var värd någon kommentar... bara trista låtar, inte en enda som skulle ha riktig nån chans i den stora melodifestivalen - enligt mig i alla fall... d010.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 15-02-2009, 19:17
          Länk hit: #67

Medlem

Lite mer gnäll när jag ändå är på gång: Petra Mede babblar för mycket tycker jag. nono.gif thumbdown.gif devil.gif

--------------------

Citera
          Felicia
          Inlägg 15-02-2009, 19:34
          Länk hit: #68

Medlem
          Antal inlägg: 776
          Medlem nr: 7 076

CITAT (Gossen Ruda @ 15-02-2009, 19:17) *
          Lite mer gnäll när jag ändå är på gång: Petra Mede babblar för mycket tycker jag. nono.gif thumbdown.gif devil.gif

Instämmer.. Jag tycker hon är rent utav jobbig, ja pinsam no.gif sick.gif
          Annars tycker jag att Lili och Susie var ganska bra, Måns var bra fast det var intetsägande låt tyvärr.

--------------------

Felicia, glad odlare i Zon 7

Citera
          Piccante
          Inlägg 15-02-2009, 19:51
          Länk hit: #69

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

CITAT (Felicia @ 15-02-2009, 19:34) *
          Instämmer.. Jag tycker hon är rent utav jobbig, ja pinsam no.gif sick.gif
          Annars tycker jag att Lili och Susie var ganska bra, Måns var bra fast det var intetsägande låt tyvärr.

Jag börjar bli trött på att alla programledare sk vara så roliga och ironiska jämt, kan de inte bara vara seriösa och låta pausunderhållningen vara rolig?

Lili & Susie var hyfsade och Måns höll väldigt hög klass artistmässigt men låten var tråkig.

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-02-2009, 20:06
          Länk hit: #70

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (Markus_H @ 15-02-2009, 19:51) *
          Jag börjar bli trött på att alla programledare sk vara så roliga och ironiska jämt, kan de inte bara vara seriösa och låta pausunderhållningen vara rolig?

fast det kan vara ännu värre - de kan vara pinsamma som Lena Ph....

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 15-02-2009, 21:50
          Länk hit: #71

Medlem

De jag gillade åkte ut så det dammade om det wacko.gif Tyckte om låten som den mörklockiga tjejen sjöng. Brown tror jag hon hette happy.gif Kan ev. bero på att det var den sången jag lyssnade på så många gånger när jag ...... orkar inte ......

Min andra favorit var faktiskt Markolio cool.gif Just bara för att han sjunger så illa och var så bra att jag blev glad yahoo.gif Påminde på något sätt om killen i "Dom kallar oss mods" (om det finns någon som kommer ihåg dem och lever) Stoffe eller nå't hette han och sjöng "just i dag är jag stark osv .... NÄHÄ

Vidhåller att programledaren tar för stor plats och verkar smått hysterisk, fast hon hade snygg klänning om man bortser från rosetten på axeln rolleyes.gif

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-02-2009, 22:10
          Länk hit: #72

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

Kenta i melodifestivalen:

http://www.youtube.com/watch?v=gbogqscBlQ4...feature=related

Kentas mest kända låt, som blivit Hammarbys kanske käraste sång...

http://www.youtube.com/watch?v=mpCRj-pOR3o...feature=related

Redigerat av Aqvakul: 15-02-2009, 22:14

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          ängsvädd
          Inlägg 15-02-2009, 22:24
          Länk hit: #73

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

Hårdrocklåten var riktigt bra. Petra Mede är helt OK som programledare tycker jag.

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 15-02-2009, 22:32
          Länk hit: #74

Medlem

Måste hålla med Snöflinga, Markoolio kan inte sjunga. Han har inte sångröst för 5 öre, tror nästan att jag sjunger bättre och det vill inte säga lite. Fattar inte hur han hålla på med sångkarriär.

Skall man klaga på något annat så blir det på Amy D. På rymmen från Bolibompa? Lillgammal på något sätt, rör sig ickespontant och mekaniskt som en inprogrammerad robot. Kom tillbaka om några år.

Dom enda som liksom stack ut var hårdrockarna, Inte min stil dock, mest skrika, bulta, banka, slå, men dom var annorlunda.

Countrytjejerna var väl lite annorlunda också, men ack så tamt. Dom försökte dra på men hade glömt att handbromsen var åtdragen.

--------------------

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 15-02-2009, 23:03
          Länk hit: #75

Medlem

CITAT (Gossen Ruda @ 15-02-2009, 22:32) *
          Måste hålla med Snöflinga, Markoolio kan inte sjunga. Han har inte sångröst för 5 öre, tror nästan att jag sjunger bättre och det vill inte säga lite. Fattar inte hur han hålla på med sångkarriär.

Skall man klaga på något annat så blir det på Amy D. På rymmen från Bolibompa? Lillgammal på något sätt, rör sig ickespontant och mekaniskt som en inprogrammerad robot. Kom tillbaka om några år.

Dom enda som liksom stack ut var hårdrockarna, Inte min stil dock, mest skrika, bulta, banka, slå, men dom var annorlunda.

Countrytjejerna var väl lite annorlunda också, men ack så tamt. Dom försökte dra på men hade glömt att handbromsen var åtdragen.

Måste hålla med Gossen, Markolio sjunger som en kratta yes.gif MEN som rappartist behöver man inte kunna sjunga ! Och som sådan gillar jag honom inte alls no.gif Fast just den här låten blev jag småkär i ... OK

Håller även med angående Amy D. Dagispop wacko.gif Faktiskt lite tragiskt sad.gif

För mig kändes hårdrockarna som övervintrare på något sätt sick.gif

thanks.gif Aqvakul för länken till "I dag är jag stark" ... den första kan jag mista, fast gjorde han inte också en för frälsningsarme'n som blev väldigt populär confused.gif Någon som vet ?

Citera
          Berith
          Inlägg 16-02-2009, 09:35
          Länk hit: #76

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

*suck...* Den här omgången var ganska tråkig tycker jag.

1. Lili & Susie - Dom har inte kommit värst långt på tjugo år. Låten lät ju precis som Oh Mama. Dom såg ut som 40-åriga tanter.

2. Lasse Lindh & Bandet - Kommer inte ihåg honom från ifjol, och nästa år har jag glömt båda hans deltagande.

3. Jennifer Brown - Trodde nog att hon skulle komma lite högre, absolut bland dom fem.

4. H.E.A.T - Nya killar för mej, men visst hamnade dom väl på rätt plats?

5. Markoolio - Synd att han fick en så småtöntig låt, texten var inget att hurra för precis. Han var väl kvällens joker?

6. Amy Diamond - Tjaa... Hon är väl snart 17 men verkar fortfarande vara 13. Synd för hon har ju scennärvaro och bra röst, bara rätt låt som fattas kanske?

7. Cookies 'n' Beans - Frida Öhrns röst kommer man ju ihåg, och låten var väl sådär. Dom borde gått vidare bland dom fem istället för L&S.

8. Måns Zelmerlöw - Hade inte han gått vidare direkt till finalen så hade det varit väldigt väldigt konstigt. Tjejfavorit och säkert många som röstade just för att det var just han.

Glömde säga förra veckan att Wadling var den kvällens bästa framträdande, den här lördans paustjej var väl helt ok. Vad sjöng hon på för språk? Lät lite som samiska eller nåt.

Och så Petra Mede - tror hon verkligen att man måste vara rolig som programledare i Melodifestivalen?

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Betty
          Inlägg 16-02-2009, 11:18
          Länk hit: #77

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

CITAT (Berith @ 16-02-2009, 09:35) *
          .../den här lördans paustjej var väl helt ok. Vad sjöng hon på för språk? Lät lite som samiska eller nåt.
          /...

Det var samiska, Wiki-info

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Berith
          Inlägg 16-02-2009, 11:24
          Länk hit: #78

Medlem

CITAT (Betty @ 16-02-2009, 11:18) *
          Det var samiska, Wiki-info

Där ser man! thanks.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Berith
          Inlägg 23-02-2009, 09:32
          Länk hit: #79

Medlem

Är det ingen som kommenterat lördagens avsnitt...??

Om jag suckade över andra omgången så blir det *stööön...!* över den här.

1. Velvet - Svårplacerbar. Hon såg inte ut som om hon tyckte det var roligt att sjunga där, tror inte hon log en enda gång under sången. Kanske att hon var för koncentrerad på text och steg...?

2. XXX någonting Red Fox - Den var ju kul! Och med tanke på medtävlarna borde den, precis som den ju också gjorde, gå till Andra chansen.

3. Molly Sandén - Neej, den gillade jag inte alls. En Shirley Clamp light, typ... sick.gif Hon var alldeles för ung för en sån text, och det hördes verkligen att det var Pling som skrivit den. "Gudarna" och "änglarna" i var och varannan rad. Är hon religiös, eller...?? Neej, den ville jag inte ha med alls, inte ens till AC.

4. EMD - Men!! Vet dom inte om att dom är flickornas favoriter? Undrar vem som hittade på den utstyrseln? Passade den in på texten öht? Neej, där blev jag besviken igen, dom borde gjort nåt pojkbandaktigt av låten. Men jag är inte förvånad att dom gick vidare direkt i alla fall, det var ju trots allt EMD.

5. Mikael Rickfors - Jaa, vad ska man säga. Med tanke på medtävlarna borde den utan vidare ha hamnt i AC. Och den hade väl en refräng som man kunde sjunga med i om man fått höra den fler gånger?

6. Maja Gullstrand - Lät precis som Maja Gullstrand brukar låta. Även om den kanske inte kommit vidare vet jag inte om den borde hamnat sist heller...?

7. Sofia - Ett ännu större Men!! Grekiska...?? Neej det språkvalet förstod jag absolut inte.

8. BWO - Enda låten jag kunde lägga på första plats. Lugn och fin men kanske inte som man är van vid BWO. Hoppas den går vidare från AC.

Petra Mede var som vanligt, och pausmusiken nästan bäst.

--------------------

Citera
          Alba
          Inlägg 23-02-2009, 09:45
          Länk hit: #80

Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem nr: 8 513

Jag har bara en kommentar.... thumbdown.gif

Citera

19 sidor V  « < 2 3 4 5 6 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 30-06-2025, 12:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon