Hej, tänkte kolla om det är fler som fått den uppfattningen av Impecta. Vi har nu i två år bestället en hel mängd med frön (säker 50st) men upplever att deras kontroll av frön är väldigt dålig. Vi kontaktade dom och nämde en del av dom vi hade haft problem med förra året och nämde även några i år som vägrar gro. Då fick vi som svar att dom kände till dom från förra året och att dom beklagade det och gav oss 100:- tillgode. Men va sjutton, om dom visste att dessa var dåliga tycker jag dom borde kontaktat alla som beställt dessa för att erbjuda ersättning. Nä då hoppas dom att folk tror att dom gjort fel och inte hör av sig eller??? Samma sak med en del frön i år som vägrar gro och jag tror det ännu en gång är dåliga frön. Jättetrist för att det sabbar ju hela ens planer!
Så nästa fråga är. Finns det något annat företag som ni upplever som mer seriösa. Som har koll på sina frön helt enkelt, men som fortfarande har ett bra utbud. Gärna med bilder osv så man ser vad man beställer (det är det som är lite synd med med runeberg eller vad dom nu heter, ni vet den röda sidan)
OBS! detta är inte ett försök att ge impecta ett dåligt ryckte, men jag skulle vilja veta om vi haft otur eller om det är så här!!
//rbn
|