Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> glas? plast? återförsäljare?
          Nallemaja74
          Inlägg 07-04-2009, 11:33
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2
          Medlem nr: 22 115

Äntligen har det blivit läge för mig att skaffa ett litet växthus, en dröm sedan länge.

Tänker mig att börja smått, men inte för smått. Tror i alla fall att höjden på växthuset är viktig, så att jag inte behöver stå böjd hela tiden.
          Har kollat runt lite och förstår att Willab Garden har mycket fint, men att de är dyra.
          Tittade igår på Skånska Byggvarors hemsida, växthusen där verkar bra och lite billigare. Några synpunkter?
          Söker ett på ca 6-8kvm, med bra höjd. Några andra förslag på inte för dyra växthus med kvalitet?
          Å så var det detta med glas eller plast? Är inte glas snyggare då det är mer genomskinligt? Förstår att man kanske behöver täcka mer, men det kan man väl stå ut med? Kortare säsong med glas? För kort eller tillräcklig?
          Hoppas på lite tips och råd.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-09-2025, 22:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon