Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Snyft, blåsten välte mina småplantor!, Bordet med alla som var ute på avhärdning blåste omkull...
          Österläge
          Inlägg 27-05-2009, 16:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 073
          Medlem nr: 8 205

I morse när jag tittade ut genom fönstret såg jag till min fasa att planteringsbordet med alla småplantor (chili o olika sommarblommor, ca 50 st totalt) som var ute på avhärdning hade vält! fear.gif Alla krukor låg upp-o-ner och jag trodde först att alla var avbrutna... crying.gif

Med gråten i halsen började jag vända upp dem försiktigt och till min lycka var det bara en chili och en doroteablomma som var bruten! sweatingbullets.gif Phu! Jag bar in dem och satte dem vid fönstret, sen var jag tvungen att springa iväg till jobbet men när jag kommer hem ikväll ska jag kolla hur de mår o fylla på jord i krukorna, en del hade ju åkt ut... Så glad ändå att inte alla var avbrutna! Men synd att jag var tvungen att avbryta avhärdningen, men jag får fortsätta igen i övermorgon när blåsten ska ha avtagit...

--------------------
          Liten trädgård i nordöstra Göteborg, zon 2.

Kika gärna in på min blogg! www.timjanoakleja.wordpress.com

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 06:28

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon