Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

7 sidor V  « < 5 6 7  
          Skriv svarNytt inlägg
          > weee idag är den här!, sims 3
          flaxss
          Inlägg 10-06-2009, 15:07
          Länk hit: #121

Gäster

CITAT (Aqvakul @ 10-06-2009, 15:30) *
          Oftast har kombattanterna mötts tidigare eller retat sig på den andre i en annan tråd.

det är nog uppenbart hur jag känner mig. i dom trådar där en viss person svarar. denna person känner säkert likadant.

Redigerat av flaxss: 10-06-2009, 15:07

Citera
          flaxss
          Inlägg 10-06-2009, 15:23
          Länk hit: #122

Gäster

CITAT (Gossen Ruda @ 10-06-2009, 15:08) *
          Jag bara undrar var i mitt inlägg denne typ hittar att jag är bitter och trackar ner på folk? Jag bara framför min åsikt men sen är det några individer som är igång med helt felaktiga analyser om mig, fast Nauti satte nivån på debatten. Det var inte heller jag som drog upp spelmissbruket.

kanske inte i dina första inlägg men du gör ju inte tråden i dina senare inlägg trevligare, det Nauti menar nog också är i andra trådar där du kan vara rätt så barsk och ibland skriva väldigt sårande saker. har själv fått min dos flera gånger och en rejäl gång av att du missuppfattade mitt inlägg. jag kanske är elak som skriver detta men då får jag vara det. exempel det du skrev till Fny var ju inte sådär jätte snällt skrivit tycker inte jag.

och hur jag ibland uttrycker till dig tror jag du förstår av att vi har haft våra diskussioner i andra trådar med hårda slag från bådas håll kanske.

(förlåt om jag skriver det här, sådana här saker tas bättre i pm men även där går det segt fram, hur som helst detta blir mitt sista inlägg i denna tråd och du får ta det hur du vill. men kanske nåt som är tänkvärt).

och du har säkert också en massa emot mig och kommer kanske skriva ett stor inlägg om allt som är fel med mig men då får du göra det. för jag bryr mig inte längre om denna tråd, skriver du nåt tänkt värt så kommer jag tänka och fundera på det alla är vi inte perfekta och jag själv LÅNGT ifrån, men vilket som jag kommer inte svara tillbaka .

Redigerat av flaxss: 10-06-2009, 15:27

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 10-06-2009, 15:47
          Länk hit: #123

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Gammalt groll som inte har med saken att göra finns det ingen anledning att dra upp, bara om det pekar på inkonsekvens. Hoppas att jag själv inte syndat mot denna regel.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          andersen
          Inlägg 10-06-2009, 17:03
          Länk hit: #124

Medlem
          Antal inlägg: 4 132
          Medlem nr: 51

CITAT (Gossen Ruda @ 10-06-2009, 16:47) *
          Gammalt groll som inte har med saken att göra finns det ingen anledning att dra upp, bara om det pekar på inkonsekvens. Hoppas att jag själv inte syndat mot denna regel.

Jag tycker inte att du har syndat mot den regeln, jag tycker att man skall ha olika sätt att se på saker och ting i ett forum, ibland så tycker man så olika och kanske det blir lite bryskt då,men det är inget som man skall ta med sig till andra trådar.

--------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.

Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

Att inte cykla är att gå för långt.

Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.

Citera

7 sidor V  « < 5 6 7
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-06-2026, 06:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon