Hej! Hade ju förmånen att få komma hem till Kajsa idag för att få kika närmare på hennes trädgård och rosor.
Ett härligt besök med massor av trädgårdsprat och rundvandring bland alla rosor och andra fina växter. Dessutom bjöds det på god hembakad kaka och ett gäng trevliga pelargonsticklingar åkte med i väskan hem! Ja tack jag kommer gärna på besök igen! Det är alltid lika trevligt att få träffa likasinnade och få frossa i trädgårdsprat, man får inspiration, idéer, tips och goda råd. Hoppas det ges tillfälle att besöka fler här på forumet och jag tar också gärna emot besökare även om min trädgård inte är av det största till ytan.
I morse innan jobbet hann jag ut med kameran för att ta några foton på min nyinköpta klätterros Rythm´n Blues som slog ut igår kväll. Känner mig väldigt nöjd med den och det ska bli spännande att se hur den utvecklas, supersöt är den i alla fall. Tog också några bilder på min White New Dawn som blommat som en tok hela sommaren utan uppehåll och ännu verkar inte föreställningen vara slut. Jag är verkligen förtjust i den rosen.
Bifogar några bilder på ovanstående två rosor och sedan väntar sängen med söta rosendrömmar.
090810rythmandblues.jpg ( 47.64k )
Antal nedladdningar: 26
090810rythmandbluesduo.jpg ( 102.15k )
Antal nedladdningar: 21Rythm´n Blues
090810whitenewdawn.jpg ( 93.91k )
Antal nedladdningar: 25
090810whitenewdawnrad.jpg ( 50.8k )
Antal nedladdningar: 24White new Dawn