Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Stor växtmarknad i Uddevalla - något för Odlaklubben Väst?
          Meriona
          Inlägg 14-08-2009, 21:27
          Länk hit: #21

Gäster

Nja Ingrid, nu tolkar du nog Olles svar fel. Jag har inte fått uppfattningen att han är negativ till Surteträffen alls, tvärtom! Han menade väl bara att lite mer fakta vore på plats? unsure.gif

Citera
          ingrid fuxwall
          Inlägg 14-08-2009, 21:36
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

CITAT (Meriona @ 14-08-2009, 22:27) *
          Nja Ingrid, nu tolkar du nog Olles svar fel. Jag har inte fått uppfattningen att han är negativ till Surteträffen alls, tvärtom! Han menade väl bara att lite mer fakta vore på plats? unsure.gif

Du har säkert rätt - har förstått att Ni har en nära kontakt och tror säkert att du vet hur han tänker, det tycker du ju själv men på samma gång förstår jag inte - Ulrika bad om att någon skulle lämna ut en adress och Olle och nu du, vill ha mer fakta om datum osv - kan man inte läsa om det på länken?, då om man har lust att sälja växter vid ett ytterligare tillfälle.

ingrid

Citera
          Meriona
          Inlägg 14-08-2009, 21:42
          Länk hit: #23

Gäster

Nä vi har inte närmare kontakt än att vi setts några gånger vid träffarna, och haft lite PM-kontakt, vad menar du egentligen? blink.gif Och inför Surteträffen sa du att du aldrig nånsin mer skulle ha något som helst att göra med något som Ulrica ordnade, är det inte du som är lite ologisk nu Ingrid?
          Jag tycker att Odlaträffarna är jättekul och alla jag mött där är hur trevliga som helst. Varför måste allt missförstås?

Citera
          ingrid fuxwall
          Inlägg 14-08-2009, 21:58
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

CITAT (Meriona @ 14-08-2009, 22:42) *
          Nä vi har inte närmare kontakt än att vi setts några gånger vid träffarna, och haft lite PM-kontakt, vad menar du egentligen? blink.gif Och inför Surteträffen sa du att du aldrig nånsin mer skulle ha något som helst att göra med något som Ulrica ordnade, är det inte du som är lite ologisk nu Ingrid?
          Jag tycker att Odlaträffarna är jättekul och alla jag mött där är hur trevliga som helst. Varför måste allt missförstås?

Nu tycker jag nog att du gör stor sak av att missförstå.
          Vet med mig att jag varit väldigt svår den sista tiden/året, sedan sambon blev sjuk och jag först skadade axlarna, sedan bröt foten, bröt ryggen och slutligen fick inflammation i knäet och att jag i samband med detta blev en surkärring men sak samma - varför dra upp gammalt - vad vill du ha ut av detta?

Många gånger, säkert ett tiotal gånger har jag berömt Ulrika för allt jobb hon utfört och självfallet skulle jag vilja göra reklam för hennes skötebarn "Surtemarknaden"
          Var ju själv med vid den första och hade jag inte brutit foten skulle jag kommit även vid nästa tillfälle, men då kom jag bara för att köpa men för sent. Självfallet vill jag försöka påverka att det kommer fler säljare nästa år, även om ett exakt datum inte är fastställt.

Citera
          Lars-Olof Arvids
          Inlägg 14-08-2009, 22:03
          Länk hit: #25

Gäster

Svar på Merionas senaste inlägg:
          Det undrar jag också. Jag är absolut inte negativ till Surtemarknaden. Ulrica m fl har lagt ner ett fantastiskt arbete och årets marknad blev verkligen en succé. Jag menar bara att om vi gör reklam, bör vi veta vad det är vi gör reklam för. Folk kommer säkert att fråga om detaljer, och om vi gång på gång svarar att "det vet vi inte än" gör det inget bra intryck. Men jag skrev också att jag inte tänker hindra någon från att göra reklam, utan om ni vill så är det fritt fram! Jag måste ju inte alltid ha rätt, utan ville bara tala om vad jag tyckte.

Olle

Redigerat av Lars-Olof Arvids: 16-08-2009, 08:13

Citera
          Meriona
          Inlägg 14-08-2009, 22:14
          Länk hit: #26

Gäster

CITAT (ingrid fuxwall @ 14-08-2009, 22:58) *
          Nu tycker jag nog att du gör stor sak av att missförstå.
          Vet med mig att jag varit väldigt svår den sista tiden/året, sedan sambon blev sjuk och jag först skadade axlarna, sedan bröt foten, bröt ryggen och slutligen fick inflammation i knäet och att jag i samband med detta blev en surkärring men sak samma - varför dra upp gammalt - vad vill du ha ut av detta?

Många gånger, säkert ett tiotal gånger har jag berömt Ulrika för allt jobb hon utfört och självfallet skulle jag vilja göra reklam för hennes skötebarn "Surtemarknaden"
          Var ju själv med vid den första och hade jag inte brutit foten skulle jag kommit även vid nästa tillfälle, men då kom jag bara för att köpa men för sent. Självfallet vill jag försöka påverka att det kommer fler säljare nästa år, även om ett exakt datum inte är fastställt.

Jag ältar inte detta med dig här Ingrid, om det är din förklaring så får det stå för dig. Jag dras med ständig värk i många delar av kroppen (som inte är av intresse för allmänheten) men blir inte en surkärring av det eller vad du nu kallar det. Och drar upp gammalt gör jag då verkligen inte, men att ha en viss röd tråd i sina inlägg känns ganska viktigt för mig. Att hoppa på en genompositiv person som Olle känns helt absurt, men han är nog karl att försvara sig själv gissar jag. Däremot är jag av samma åsikt, att om man ska göra reklam för något så får det finnas en viss substans, inte bara hänvisa till en hemsida för ytterligare information. Inte alla växtmänniskor har en dator! Jag är jätteglad för Ulricas arbete, och det vet hon om IRL, det behöver jag inte tråda om här...

Citera
          CillaM
          Inlägg 14-08-2009, 23:29
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 3 419
          Medlem nr: 4 901

CITAT (Meriona @ 14-08-2009, 23:14) *
          Jag ältar inte detta med dig här Ingrid, om det är din förklaring så får det stå för dig. Jag dras med ständig värk i många delar av kroppen (som inte är av intresse för allmänheten) men blir inte en surkärring av det eller vad du nu kallar det. Och drar upp gammalt gör jag då verkligen inte, men att ha en viss röd tråd i sina inlägg känns ganska viktigt för mig. Att hoppa på en genompositiv person som Olle känns helt absurt, men han är nog karl att försvara sig själv gissar jag. Däremot är jag av samma åsikt, att om man ska göra reklam för något så får det finnas en viss substans, inte bara hänvisa till en hemsida för ytterligare information. Inte alla växtmänniskor har en dator! Jag är jätteglad för Ulricas arbete, och det vet hon om IRL, det behöver jag inte tråda om här...

tummenupp.gif Hepp hepp!

Citera
          Wilmer
          Inlägg 15-08-2009, 22:13
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 10 733
          Medlem nr: 2 529

Å, jag måste försöka ta mig dit, men egentligen har jag inte tid att plantera mer i höst..

--------------------

Killerq Mini Wrigg.jpg

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-10-2025, 16:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon