Tack ska ni ha! Jag tror att alla som har varit med ett tag vet vem Gillan är numera. Jag tänker inte ha kvar mitt i signaturen så länge, för avsikten med bytet var ju att inte behöva skylta med hela namnet.
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Du kanske kan göra en smygare? och ändra först till f.d. L O A så blir "övergången" mjukare även för de som kanske inte riktigt hänger med i namnbytet. Sedan kan du ta bort det helt Men som sagt var detta var bara en idé du gör som du vill.
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 12 573
Medlem nr: 2 930
CITAT (Lady Hamilton @ 28-08-2009, 18:43)
Du kanske kan göra en smygare? och ändra först till f.d. L O A så blir "övergången" mjukare även för de som kanske inte riktigt hänger med i namnbytet. Sedan kan du ta bort det helt Men som sagt var detta var bara en idé du gör som du vill.
Men då kan han ju tas för någon heeeelt annan. Förlåt olle, men jag har svårt att tro, att du kan ta några såna toner
Jag tror faktiskt att det räcker med några månader för att regelbundna användare ska hinna vänja sig. Dessutom kommer jag att fortsätta underteckna inläggen på samma sätt som förut. När jag "håller stilen" tror jag inte att det behöver bli alltför mycket tveksamheter.
Nej du är ju redan "Olle" med alla, så det är nog inte någon som funderar så mycket över det. Jag tycker det är mycket värre när folk byter sin signaturbild/användarbild/avatar eller var heter det? då blir jag allvarligt förrvirrad, för ofta är det bilden jag ser före texten.
Om tex Ladyn bytte sin bild till en katt eller en kanin eller vad som, så skulle jag få fundera jättelänge vad som egetligen hände...
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
CITAT (Meriona @ 28-08-2009, 19:59)
Nej du är ju redan "Olle" med alla, så det är nog inte någon som funderar så mycket över det. Jag tycker det är mycket värre när folk byter sin signaturbild/användarbild/avatar eller var heter det? då blir jag allvarligt förrvirrad, för ofta är det bilden jag ser före texten.
Om tex Ladyn bytte sin bild till en katt eller en kanin eller vad som, så skulle jag få fundera jättelänge vad som egetligen hände...
Jag bytte ett tag vid Julmenjag fick så mycket PM av olika Odlaiter som inte gillade mitt tilltag så jag bytte tillbaka till Ior igen. För det är som du säger att många identifierar användare med avatar (bild)
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Det var omtänksamt av dig Ladyn att byta tillbaka, jag älskar åsnor... Tänk om jag bytte ut min Remy, dessutom tagit bort signaturtexten, då hade ni inte ens vetat vem jag var! Det kommer inte att hända dock......
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Olle A @ 28-08-2009, 18:33)
Tack ska ni ha! Jag tror att alla som har varit med ett tag vet vem Gillan är numera. Jag tänker inte ha kvar mitt i signaturen så länge, för avsikten med bytet var ju att inte behöva skylta med hela namnet.
Olle
Äsch..Ta du bort den. Vi vet vem du är ändå... Grattis till bytet
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250
CITAT (Meriona @ 28-08-2009, 19:59)
Håller med. Det kan bli heltokigt när någon byter bild