CITAT (Vippan @ 24-09-2009, 09:24)

Nu har tv3 planer att ge henne en alldeles egen tv-show.Det finns över fem miljoner svenskar som har mera innanför pannbenet än denna kvinnas syn på jämnställdhet,och hennes ovilja att flyga ekonomiklass osv,så intressant är inte hennes liv så det kan räcka till en egen tv-show,, men men det kanske finns marknad för det.
Se dej omkring, Vippan.. här finns ju en tråd om henne redan och den drar uppmärksamhet.. Här verkar ju de flesta bry sej?
TV är fullt av program som "ingen tittar på"... först var det Bingolotto, som INGEN jag kände tittade på, inte EN kollega, vän eller släkting (saliga farmorgumman undanräknad =)
Men det såldes över
2 000 000 lotter varje vecka som värst..
Sedan dess har vi INTE sett, Robinson, farmen, Andra avenyn, rederiet, tre kronor, Fan och hans mormor..
Anna Anka kommer säkert att få minst en miljon tittare, som totalt kommer att dyrka henne.
Finns ingen bättre TV, tycks det , än att ha nån att vara förbannad på,, 238 avsnitt av JR i Dallas borde garantera den tesen, eller hur?
(minns låten med Pet Shop Boys.
I love to hate you )
Jag är så glad att mina program aldig är program som bygger på konflikter eller skruvade människoöden=)
Jag ser inte en enda dokusåpa, eller annan såpa om inte Livvakterna eller Midsomer räknas dit=)
Tänk om vi kunde ägna energin til miljötänkande, barnuppfostran eller budgetunderskottet istället för Arne Anka