Vad tycker ni om Här är ditt liv? Jag kommer ihåg när det gick då för länge sen att man tittade (fanns iofs inte mycket att välja på då...), spelade inte så stor roll vilken huvudpersonen var.
Tittade förra lördan bara för att se vem gästen var, och när jag såg att det var Persbrandt fick det bli nåt annat. Har inget emot honom egentligen, och kanske att det blev bättre än vad jag trodde då...?
Igår blev jag besviken igen. Visst, Svennis kanske är en intressant person men inte för mej som inte gillar fotboll. Jag såg början, och jag såg slutet... Var han lika generad och obekväm i 90 minuter?? Stackarn.
Gissar att Persbrandt var "bättre" för det är väl en person som kan prata och bjuda på sej själv? Men Eriksson brukar ju inte säga mycket i intervjuer och han släppte väl knappast loss här heller?
Vet inte vem jag skulle kunna tänka mej som gäst.... Jättesvårt när det ska passa alla. Finns det nån öht? Björn Skifs kanske? Lill Lindfors? Nån författare? Politiker? Nån annan inom idrotten/sporten?
--------------------
----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----
|