Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Experiment... hjälp till att hitta en lösning..., Övervintra växter i en frysbox :)
          blomkronan
          Inlägg 22-09-2009, 11:58
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem nr: 17 820

Nu är jag i farten igen... jag fick tag på en trasig frysbox som jag tänkte jag skulle prova om det gick att använda till övervintring smile.gif Har ni några idéer på hur jag ska göra... Min tanke var ju att frysboxen är isolerad och håller mot väta. Jag ska montera bort all elektronik... Sen är ju frågan... kommer det bli för tätt g.gif ska jag borra hål på sidorna tro confused.gif

En variant är att jag ska öppna och stänga locket varje dag... frågan är bara vad man gör om man reser bort eller glömmer bort en öppning eller stängning wacko.gif

Idén fick jag av att man kan ju gräva en grop och lägga fuschiorna i... nu har jag ju ingen möjlighet till att gräva en sån grop berg ligger i vägen samt tomten är ju inte stor som jag har... Ställa växter mot södervägg är det många som gör oxå... men jag har ingen söder vägg sad.gif

Är ni me och spånar? smile.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-08-2025, 15:50

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon