Har ni några idéer på hur jag ska göra... Min tanke var ju att frysboxen är isolerad och håller mot väta. Jag ska montera bort all elektronik... Sen är ju frågan... kommer det bli för tätt
 Har ni några idéer på hur jag ska göra... Min tanke var ju att frysboxen är isolerad och håller mot väta. Jag ska montera bort all elektronik... Sen är ju frågan... kommer det bli för tätt   ska jag borra hål på sidorna tro
 ska jag borra hål på sidorna tro  
En variant är att jag ska öppna och stänga locket varje dag... frågan är bara vad man gör om man reser bort eller glömmer bort en öppning eller stängning

Idén fick jag av att man kan ju gräva en grop och lägga fuschiorna i... nu har jag ju ingen möjlighet till att gräva en sån grop berg ligger i vägen samt tomten är ju inte stor som jag har... Ställa växter mot södervägg är det många som gör oxå... men jag har ingen söder vägg

Är ni me och spånar?

Nu har jag ju inte kommit på vilka växter som klarar detta.... det är lite av exprementet
 Nu har jag ju inte kommit på vilka växter som klarar detta.... det är lite av exprementet   Tänkte ta lite av varje... fuschia, pelragon, änglatrumpet, margarite... och vad jag kan hitta som "blivigt över" Dom planter jag är rädd om ska förstås vara i växthuset med värme
 Tänkte ta lite av varje... fuschia, pelragon, änglatrumpet, margarite... och vad jag kan hitta som "blivigt över" Dom planter jag är rädd om ska förstås vara i växthuset med värme  

idéer ifrån???
 idéer ifrån???  

man måste ju testa...
 man måste ju testa... jag får ta och kolla upp det i morgon.. ringa någon frys-tekniker
  jag får ta och kolla upp det i morgon.. ringa någon frys-tekniker