Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Träd till min balkong., Ge mig tips på lite annorlunda träd som inte blir för stora.
          TheLan
          Inlägg 25-09-2009, 16:39
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 189
          Medlem nr: 22 965

Ja jag hade tänkt skaffa mig ett litet träd till min balkong nästa vår , skall bygga lådan till det själv så volymen är egentligen inget problem.

Fruktträd är inte av intresse då jag inte är speciellt förtjust i varken körsbär, äpplen, päron eller citrusfrukter.
          Jag skulle vilja ha något sorts träd som gärna blir lite knotigt och som ser ut lite som ett stort träd i miniformat om ni förstår. Bladen får gärna vara annorlunda med rolleyes.gif
          Ett plus om det är "vinterhärdigt" på en inglasad balkong i västerläge zon 1 - 2 tror jag.

Kanske helt omöjligt att hitta ett sådant till en balkong men om ni har något förslag så så är jag mycket tacksam för dom.

Mvh
          Therese

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-08-2025, 21:33

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon