Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Bygga eller köpa terrarium/vivarium, har ni några tips på var jag kan få tag på ett billigt?
          Orkidétjuven
          Inlägg 11-10-2009, 00:40
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 1 546
          Medlem nr: 14 192

Om du kollar på forumet (antar att du måste bli medlem med) orkideprat så är det en hel del människor där som håller på bygger och gör orkideéskåp. Flertalet bygger inte utan köper, men jag är övertygad om att de har en bra koll på vart man kan få tag på bra grejor. Dessutom om du köper ett skåp som är mer anpassat för växter än djur så är jag säker på att du får bättre resultat av din odling. Vet att det finns flera personer där som har intresse för köttätande växter med.

Citera
          Nauti
          Inlägg 11-10-2009, 11:12
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 2 276
          Medlem nr: 16 626

Nu har jag nog bestämt mig för vilket terrarium jag vill ha. Tror jag startar en ny tråd för mina frågor om inredning och liknande då denna skulle handla om var man får tag eller eller hur man bygger ett. Lättare för andra som är intresserade att hitta den nya tråden då.

--------------------
          Earthlings - En dokumentär om människans syn på djur och hur hon behandlar djur. Med användning av dolda kameror får man se hur djur behandlas i kött-, klädes-, husdjurs-, nöjes- och forskningsindustrin.

Citera
          ängsvädd
          Inlägg 11-10-2009, 11:19
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

CITAT (Nauti @ 11-10-2009, 12:12) *
          Nu har jag nog bestämt mig för vilket terrarium jag vill ha. Tror jag startar en ny tråd för mina frågor om inredning och liknande då denna skulle handla om var man får tag eller eller hur man bygger ett. Lättare för andra som är intresserade att hitta den nya tråden då.

I vilken avdelning ska du starta den nya tråden?

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-01-2026, 04:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon